- Η σχέση αγάπης-μίσους του Kirby με το πιο περίεργο φαγητό – Μέρος 2 - 26 Ιουλίου 2024
- Launch Trailer για το Arranger: A Role-Puzzling Adventure - 26 Ιουλίου 2024
- Νέο υπερπλήρες trailer για το EA Sports FC 25 - 26 Ιουλίου 2024
Ο Shigeru Miyamoto, ο πατέρας του Mario και του Zelda, μίλησε για την ιστορία του με τα βιντεοπαιχνίδια και τον σημερινό του ρόλο στη βιομηχανία σε μια νέα συνέντευξη.
Μιλώντας στην εφημερίδα The Guardian, ο Miyamoto δήλωσε: “Δεν θεωρώ τον εαυτό μου σχεδιαστή παιχνιδιών [αυτές τις μέρες]“. Στη δεκαετία του 2020, ο θρύλος της βιομηχανίας ασχολείται περισσότερο με την “εξεύρεση μοναδικών ευκαιριών για τη Nintendo“.
![](http://ninty.gr/wp-content/uploads/Super-Nintendo-World-miyamoto-.webp)
“Προσπαθούμε να βρούμε το δικό μας νέο μονοπάτι. Οι ταινίες, τα λούνα παρκ, είμαι ενθουσιασμένος να δω τι είδους πράγματα θα προκύψουν από αυτά […] Είμαι ακόμα πολύ νέος στη βιομηχανία [του κινηματογράφου] και μαθαίνω ακόμα, αλλά προσπαθώ να διαβάζω πολλά σενάρια αυτές τις μέρες και να μαθαίνω πώς αναπτύσσονται, για να δω πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε μοναδικές ταινίες της Nintendo“.
![](http://ninty.gr/wp-content/uploads/miyamoto.jpg)
Με την ταινία “The Super Mario Bros. Movie” να σπάει ρεκόρ εισπράξεων, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο Miyamoto θέλει να βοηθήσει τη Nintendo να εξερευνήσει αυτό το νέο όριο δημιουργικότητας. Με τον έμπειρο σχεδιαστή στο τιμόνι της επερχόμενης live-action ταινίας Legend of Zelda μαζί με τον παραγωγό του Morbius, Avi Arad, φαίνεται ότι θα υπάρξουν πολλές ακόμα ευκαιρίες για τον Miyamoto να γυμνάσει τους κινηματογραφικούς του μύες.
![](http://ninty.gr/wp-content/uploads/miyamoto-franchises-640x323.jpg)
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι ο βετεράνος της βιομηχανίας έχει αποσυρθεί πλήρως από το σχεδιασμό παιχνιδιών. Αν και “δεν εμπλέκεται στις μικρολεπτομέρειες της ανάπτυξης”, ο Miyamoto “επιβλέπει ολόκληρα έργα” με έναν πιο μεγάλο τρόπο.
![](http://ninty.gr/wp-content/uploads/Getty-Shigeru-miyamoto.jpg)
Σκεπτόμενος τις ρίζες του, πρόσθεσε: “Πολλοί συμμαθητές μου πήγαιναν σε αυτοκινητοβιομηχανίες ή εταιρείες ηλεκτρονικών, αλλά εγώ ήθελα να φτιάξω κάτι παράξενο, κάτι ενδιαφέρον, έτσι κατέληξα στη Nintendo“.