- Το Pokémon TCG Pocket έχει πλέον “πάνω από 30 εκατομμύρια λήψεις παγκοσμίως” - 8 Νοεμβρίου 2024
- Ανακοινώθηκε το Slime Heroes - 8 Νοεμβρίου 2024
- Επίσημο launch trailer για το Mario & Luigi: Brothership - 8 Νοεμβρίου 2024
Ο Shigeru Miyamoto, ο πατέρας του Mario και του Zelda, μίλησε για την ιστορία του με τα βιντεοπαιχνίδια και τον σημερινό του ρόλο στη βιομηχανία σε μια νέα συνέντευξη.
Μιλώντας στην εφημερίδα The Guardian, ο Miyamoto δήλωσε: “Δεν θεωρώ τον εαυτό μου σχεδιαστή παιχνιδιών [αυτές τις μέρες]“. Στη δεκαετία του 2020, ο θρύλος της βιομηχανίας ασχολείται περισσότερο με την “εξεύρεση μοναδικών ευκαιριών για τη Nintendo“.
“Προσπαθούμε να βρούμε το δικό μας νέο μονοπάτι. Οι ταινίες, τα λούνα παρκ, είμαι ενθουσιασμένος να δω τι είδους πράγματα θα προκύψουν από αυτά […] Είμαι ακόμα πολύ νέος στη βιομηχανία [του κινηματογράφου] και μαθαίνω ακόμα, αλλά προσπαθώ να διαβάζω πολλά σενάρια αυτές τις μέρες και να μαθαίνω πώς αναπτύσσονται, για να δω πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε μοναδικές ταινίες της Nintendo“.
Με την ταινία “The Super Mario Bros. Movie” να σπάει ρεκόρ εισπράξεων, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο Miyamoto θέλει να βοηθήσει τη Nintendo να εξερευνήσει αυτό το νέο όριο δημιουργικότητας. Με τον έμπειρο σχεδιαστή στο τιμόνι της επερχόμενης live-action ταινίας Legend of Zelda μαζί με τον παραγωγό του Morbius, Avi Arad, φαίνεται ότι θα υπάρξουν πολλές ακόμα ευκαιρίες για τον Miyamoto να γυμνάσει τους κινηματογραφικούς του μύες.
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι ο βετεράνος της βιομηχανίας έχει αποσυρθεί πλήρως από το σχεδιασμό παιχνιδιών. Αν και “δεν εμπλέκεται στις μικρολεπτομέρειες της ανάπτυξης”, ο Miyamoto “επιβλέπει ολόκληρα έργα” με έναν πιο μεγάλο τρόπο.
Σκεπτόμενος τις ρίζες του, πρόσθεσε: “Πολλοί συμμαθητές μου πήγαιναν σε αυτοκινητοβιομηχανίες ή εταιρείες ηλεκτρονικών, αλλά εγώ ήθελα να φτιάξω κάτι παράξενο, κάτι ενδιαφέρον, έτσι κατέληξα στη Nintendo“.