- Χρόνια πολλά, χαρούμενα Χριστούγεννα σε όλους και όλες!!! - 25 Δεκεμβρίου 2024
- To Stardew Valley με νέο update θα φτάσει δύντομα στην ίδια έκδοση 1.6.15 με τα PC - 24 Δεκεμβρίου 2024
- Το Super Mario Run γιορτάζει με το Super Mario Party Jamboree στο νέο Crossover Event - 24 Δεκεμβρίου 2024
Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των παιχνιδιών Metroid είναι ότι στην αρχή της περιπέτειας, η Samus χάνει συνήθως τις περισσότερες από τις ικανότητές της. Το στήσιμο τείνει να είναι διαφορετικό κάθε φορά, αλλά οι παίκτες εξακολουθούν να καταλήγουν να πρέπει να βρουν το δρόμο τους μέσα στα περιβάλλοντα και να αποκτήσουν αναβαθμίσεις. Αυτό ήταν και πάλι παρόν στην πιο πρόσφατη προσθήκη της σειράς, το Metroid Dread.
Ο José Luis Márquez εξήγησε γιατί συμβαίνει αυτό σε συνέντευξή του στο Gamereactor. Είπε στην ιστοσελίδα ότι αυτό είναι απαραίτητο για τα παιχνίδια Metroid.
Ο Márquez μοιράστηκε τα εξής με την ιστοσελίδα:
“Στην περίπτωση των Metroids, ναι, πρέπει να είναι έτσι. Δεν μπορείς να ξεκινήσεις το παιχνίδι χωρίς να χάσεις πράγματα. Είναι υποχρεωτικό. Διαφορετικά, νομίζω ότι θα απογοητευόσασταν. Είναι σαν, τι; Τα παίρνεις όλα από την αρχή; Δεν μπορεί!“
Κάτι άλλο που αναφέρθηκε ο Márquez είναι η διάρκεια του παιχνιδιού. Προσωπικά πιστεύει ότι οι πιο συμπαγείς εμπειρίες είναι “η ιδανική διάρκεια” για το είδος, σε αντίθεση με κάποιους τίτλους που έχουν βγει τα τελευταία χρόνια και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια. Πιστεύει ότι με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να χωρέσετε πολλά και να αποφύγετε το filler.
Επίσης, ο Márquez δεν είναι προσωπικά υπέρ των στοιχείων Souls σε τίτλους Metroidvania, αν και καταλαβαίνει γιατί αρέσει στον κόσμο. Ανέφερε πως “δεν είναι από αυτούς που τους αρέσει να δυσκολεύουν τους παίκτες”.