- Hyrule Warriors: Age of Calamity [Switch Review] - 3 Μαρτίου 2021
- God Eater 3 [Switch Review] - 5 Αυγούστου 2019
- Κυκλοφορεί το Switch Lite στις 20 Σεπτεμβρίου - 10 Ιουλίου 2019
Το Μario 3D World είναι ένα ακόμα παρεξηγημένο παιχνίδι του Wii U για το οποίο υπήρξε μια γενική κατακραυγή γιατί δεν ήταν το Super Mario Galaxy 3 είτε κάτι άλλο παραπλήσιο. Όσοι όμως του έδωσαν μια ευκαιρία συνειδητοποίησαν γρήγορα ότι είναι ένα άρτιο παιχνίδι σε επίπεδο level design, βέβαια δεν υπάρχει Super Mario Game το οποίο δεν έχει ένα καλοδουλεμένο και εύκολο design αλλά τι κάνει το Super Mario 3D World το οποίο ξεχωρίζει από όλα τα υπόλοιπα;
Θα πάρουμε για παράδειγμα το επίπεδο CakeWalk Flip 5-6:
Ξεκινώντας το επίπεδο το παιχνίδι σου παρουσιάζει το κύριο χαρακτηριστικό της πίστας το οποίο δεν είναι άλλο από τις πλατφόρμες που αλλάζουν από μπλε σε κόκκινο όταν χοροπηδάς.
Στη πρώτη σου επαφή με αυτό το νέο μηχανισμό το παιχνίδι σου δίνει τη δυνατότητα να εξασκηθείς ώστε να μάθεις το πως δουλεύει ο συγκεκριμένος μηχανισμός αλλά αν κάνεις κάποιο λάθος να μην χάσεις ζωή.
Στη δεύτερη σου επαφή με το μηχανισμό δεν έχεις κάποιο μαξιλαράκι ασφαλείας και πορεύεσαι με ότι έχεις μάθει στη πρώτη σου επαφή.
Στη τρίτη σου επαφή προσπαθείς να ανέβεις ένα “βουνό”.
Και στη τέταρτη σου επαφή έρχεται η διαφοροποίηση η οποία θα έρθει να επιβεβαίωση αν όντως έμαθες σωστά να προσπερνάς και να αντιμετωπίζεις τον μηχανισμό ή να τον δεις με άλλη μάτια. Όπου πρέπει να περάσεις όλες τις πλατφόρμες και να αποφεύγεις την επίθεση ενός εχθρού,
τον οποίο εχθρό είχες αντιμετωπίσει πιο πριν στο ίδιο επίπεδο όπου υπήρχε κάποια ασφάλεια ώστε να μπορέσεις να μάθεις το πως επιτίθεται.
Έτσι η Nintendo με αυτό το 4πλό τρικ σε κάθε επίπεδο του 3D World σου δίνει ένα θέμα το οποίο σε προκαλεί έχει μια διαφοροποίηση και έρχεται η κατάληξη όπου στα Mario level είναι η σημαία. Όμως η Nintendo θέλει να έχει ένα προσβάσιμο επίπεδο δυσκολίας για όλους τους παίχτες έτσι για να δώσει μια πρόκληση στους έμπειρους παίχτες έχει βάλει τα αστέρια και τις στάμπες οι οποίες θέλουν μεγαλύτερη επιδεξιότητα συνήθως για να τα αποκτήσεις.
Ένα καλό παράδειγμα είναι η πρώτη μάχη με το Bowser στο πρώτο κόσμου όπου στην αρχή του επίπεδου σε αφήνει να παίξεις με τις βόμβες οι οποίες είναι σαν μπάλες ποδοσφαίρου.
Έπειτα όταν φτάσεις στο Bowser είσαι εξοικειωμένος με αυτό το μηχανισμό και μπορείς να τον κατατροπώσεις.
Bέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που ο Koizumi χρησιμοποιεί αυτή τη φιλοσοφία την χρησιμοποιούσε και στο Super Mario Galaxy αλλά είχε κάποιες διαφοροποιήσεις τις οποίες θα αναλύσουμε κάποια άλλη στιγμή.
1 Comment