Latest posts by Braveheart1980 (see all)
- Ο σκηνοθέτης του Final Fantasy 7 Rebirth συζητά την ιδέα νέων spin-offs του Final Fantasy - 25 Νοεμβρίου 2024
- Ο εκδότης των Atelier & Dynasty Warriors θέλει να επεκταθεί και να επικεντρωθεί σε PC και κονσόλες - 25 Νοεμβρίου 2024
- Έρχεται στο Switch το RollerCoaster Tycoon Classic - 25 Νοεμβρίου 2024
Μερικές φορές στα fighting games, οι CPU αντίπαλοι φτάνουν σε δυσθεώρατα -τα λεγόμενα Godlike- επίπεδα δυσκολίας οπότε και είναι φαινομενικά ασταμάτητοι – εκτελώντας combos άψογα χωρίς απολύτως καμία ζημιά, ενώ ο παίκτης αγωνίζεται για ένα και μόνο hit.
Παρόλο που υπάρχουν πολλά ρετρό fitghing παιχνίδια που συμπεριφέρονται έτσι, ένας από τους μεγαλύτερους παραβάτες είναι αναμφισβήτητα το Street Fighter II . Δείτε πιο πάνω το πως και το γιατί.