Ειδήσεις

Επενδυτής της Nintendo ζήτησε περισσότερα adventure, αλλά ..

Επενδυτής της Nintendo ζήτησε περισσότερα adventure, αλλά ..
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Είναι και πάλι εκείνη η εποχή του χρόνου που επαγγελματικά ονομάζεται συνάντηση επενδυτών (investor’s meeting). Οι συναντήσεις με τους επενδυτές της Nintendo είναι ιδιαίτερα συνεπής στο να βγάζουν μικρές ή μεγάλες ειδήσεις, καθώς βλέπουμε τον Shigeru Miyamoto να λέει στους επενδυτές γιατί η Nintendo δεν θα κάνει παιχνίδια για να ανταγωνιστεί το Fortnite ή γιατί δεν υπάρχει free to play παιχνίδι Zelda με microtransactions.

Αυτή τη φορά, όμως, ένας επενδυτής έκανε πραγματικά μια πολύ γνωστή ερώτηση και η αντίστοιχη απάντηση από τον Miyamoto ήταν αρκετά αποκαλυπτική.

Ξεκίνησε όταν ένας επενδυτής έφερε για παράδειγμα το 30χρονο παιχνίδι του Famicom, ονόματι Detective Club . Το παιχνίδι ήταν ένα αρκετά τυποποιημένο παιχνίδι περιπέτειας που ελέγχεται από εντολές κειμένου. Ποτέ δεν κυκλοφόρησε εκτός Ιαπωνίας.

“Στην τρέχουσα κατάσταση της Nintendo, είναι δυνατή η δημιουργία τέτοιων ειδών παιχνιδιών περιπέτειας (ήτοι adventures); Θα ήθελα να μάθω πώς είναι δομημένο ένα τέτοιο παιχνίδι, καθώς και την επικοινωνία με τους προγραμματιστές του εξωτερικού”.

Όσο περίεργο και αν φαίνεται, αυτό είναι ένα αρκετά διορατικό ερώτημα σε σχέση με τις περισσότερες ερωτήσεις. Ο επενδυτής όχι μόνο θυμήθηκε ένα παλιό παιχνίδι του Famicom, αλλά και εύλογα ρώτησε για τις πιθανότητες δημιουργίας ενός αγαπημένου είδους παιχνιδιών στη σύγχρονη εποχή της Nintendo. Δυστυχώς ο Shigeru Miyamoto δεν πιστεύει ότι οι σημερινοί οπαδοί της Nintendo θέλουν adventures.

“Σήμερα, τα παιχνίδια μεταφράζονται σε περισσότερες από 10 γλώσσες και τα κόστη του localization τέτοιων adventure παιχνιδιών είναι τεράστια όσον αφορά τις φωνές και το κείμενο, ενώ οι νέοι παίκτες έχουν την τάση να μην ενδιαφέρονται για αυτό το είδος. Σίγουρα η δημιουργία τέτοιων τίτλων όπως το Ace Attorney και ο Professor Layton είναι διασκεδαστική, οπότε ενώ μπορούμε ακόμα να έχουμε ελπίδα για το είδος, παρακαλώ καταλάβετε ότι η ενεργός δημιουργία ενός adventure είναι δύσκολη στην τρέχουσα τάση “, .

Πηγή είδησης :

Αφήστε μια απάντηση