- [Φήμη] Νέες λεπτομέρειες για τα μαγνητικά Joy Con και το dock του Switch 2 - 20 Δεκεμβρίου 2024
- Διαθέσιμη η ετήσια ανασκόπηση χρηστών για το 2024 – Δείτε την δική σας! - 20 Δεκεμβρίου 2024
- Έρχεται το Bubble Ghost Remake στο Switch - 20 Δεκεμβρίου 2024
Η Nintendo έχει χαλαρώσει τους περιορισμούς που τίθενται στην ταχύτητα του ρολογιού της GPU στο Switch με ενθαρρυντικά αποτελέσματα. Για παράδειγμα, το Mortal Kombat 11 πετυχαίνει σημαντικά καλύτερη απόδοση από την νέα ταχύτητα χρονισμού της GPU στα 460 MHz σε σχέση με τις “παλαιότερες” ταχύτητες των 307,2 MHz και 384 MHz που η Nintendo εφάρμοζε προηγουμένως. Η αύξηση ωστόσο του χρονισμού της GPU δεν είναι η μόνη αλλαγή που η Nintendo έχει εφαρμόσει για να ενισχύσει την απόδοση του Switch.
Η CPU έχει επίσης υπερχρονιστεί για το MK11 , καθώς και τις τροποποιημένες εκδόσεις του The Legend of Zelda: Breath of the Wild και SuperMario Odyssey . To Digital Foundry το εντόπισε και μας ετοίμασε άλλο ένα σουπερ αναλυτικό βίντεο:
Μέχρι πρόσφατα, η CPU στον Tegra X1 του Switch ήταν στα 1020MHz docked πάντα. Ωστόσο ο Tegra X1 μπορεί να τρέξει πολύ υψηλότερα και η Nintendo τον ξεκλείδωσε για τα τρία παιχνίδια που αναφέρονται παραπάνω. Το Digital Foundry μέτρησε μια υπερχρονισμένη ταχύτητα CPU στα 1785 MHz. Αυτή είναι μια τεράστια αύξηση κατά 75%.
Η CPU ωστόσο τρέχει μόνο στα 1785 MHz όταν φορτώνεται ένα παιχνίδι. Γιατί; Το Digital Foundry θεωρεί για λόγους διαχείρισης θερμότητας. Η GPU κάνει το μεγαλύτερο μέρος της εργασίας και παράγει το μεγαλύτερο μέρος της θερμότητας κατά τη διάρκεια ενός κανονικού παιχνιδιού.
Το overclocking της CPU μπορεί να έχει σημαντική διαφορά σε ορισμένες περιπτώσεις. Το πιο ακραίο παράδειγμα που αποκαλύφθηκε από το Digital Foundry ήταν το loading του Super Mario Odyssey. Το Odyssey φορτώθηκε σε 28:26 δευτερόλεπτα με τους αρχικούς χρονισμούς της CPU. Μετά την εγκατάσταση της ενημερωμένης έκδοσης κώδικα, η υπερχρονισμένη έκδοση φορτώθηκε σε 20:24 δευτερόλεπτα. Έτσι το Odyssey φορτώνει περίπου 40% πιο αργά χωρίς overclocking.