Latest posts by Braveheart1980 (see all)
- Ο Shigeru Miyamoto λέει ότι το Wii είναι ξεχωριστό γι’ αυτόν λόγω του τρόπου με τον οποίο επέκτεινε το gaming - 20 Ιανουαρίου 2025
- Νέα διαρροή επιβεβαιώνει την ύπαρξη hall effect joysticks στο Switch 2 - 20 Ιανουαρίου 2025
- Το trailer του Switch 2 συνεχίζει να σημειώνει εντυπωσιακά ποσοστά θέασης - 20 Ιανουαρίου 2025
Για το μήνα Δεκέμβριο του 2018, η Nintendo ήρθε στην τρίτη θέση συνολικής δαπάνης σε τηλεοπτικές διαφημίσεις στην Αμερική. Στην πρώτη θέση ήταν η Sony με το PS4, και στη δεύτερη η Microsoft με το Xbox. Αναλυτικά:
- Δαπάνησε 10,5 εκατομμύρια δολάρια για 18 διαφημίσεις που έπαιξαν πάνω από 4.700 φορές
- 609,1 εκατομμύρια εμφανίσεις
- Το εμπορικό σήμα “Super Smash Brothers Ultimate: One More Try” είχε τις μεγαλύτερες δαπάνες (περίπου 2,1 εκατομμύρια δολάρια)
- Τα MTV, Teen Nick και Adult Swim ήταν τρία δίκτυα με τους μεγαλύτερους προϋπολογισμούς
Πηγή είδησης :