Nintendo Switch Reviews Reviews 2

Time Carnage [Nintendo Switch Review]

Time Carnage [Nintendo Switch Review]
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Το Time Carnage είναι –στα χαρτιά και στην περιγραφή του μόνο– ένα shooter επιβίωσης με φρενήρεις ρυθμούς σε διαφορετικές χρονικές περιόδους καθώς αντιμετωπίζουμε κύματα των διαφορετικών εχθρών σε ολόκληρο τον κόσμο. Ακούγονται ωραία όλα αυτά σωστά; Τότε αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στην Wales Interactive Ltd. καθώς κατάφερε να πάρει μια τέτοια ιδέα και να την κάνει τον χειρότερο τίτλο του Nintendo Switch που έχω δει!

Ξεκινώντας ο τίτλος θα σας παρουσιάσει τις βασικές λειτουργίες του, αν και θα έπρεπε να δείχνει τις οδηγίες απεγκατάστασής του. Τα 3 mode που θα δοκιμάσουν την υπομονή σας περιλαμβάνουν campaign, arcade και challenge. Πρώτα απ ‘όλα, όμως, θα πρέπει να υποφέρετε του βασικού campaign για να ξεκλειδώσετε όπλα και άλλα “bonus”, ενώ απαραίτητη κρίνεται η χρήση ηρεμιστικών.

Το campaign μας δίνει τη δυνατότητα να βαρεθούμε τον τίτλο σε τέσσερις τελείως διαφορετικές χρονικές περιόδους. Βέβαια μη φανταστείτε ότι υπάρχει και καμμιά μεγάλη διαφοροποίηση μεταξύ κάθε μουντού κατά βάση άδειου περιβάλλοντος και μακάρι να ήταν μόνο αυτό που θα σας κούραζε. Για παράδειγμα αντιμετωπίζετε δεινοσαύρους; Η έμπνευση των ικανότατων dev για ένα τέτοιο περιβάλλον ήταν μερικοί θάμνοί και ένα φαράγγι.

Αγαπητή Wales Interactive βάλτε καλύτερα ένα 5χρονο να σας σχεδιάζει πίστες. Σίγουρα θα είναι πιο χρωματιστή και πιο πλούσια!

Σε κάθε επίπεδο θα κληθείτε να αντιμετωπίστε πέντε κύματα εχθρών. Μόλις τελειώνεται κάθε κύμα, θα επιστρέψετε στο κύριο μενού για να ξεκινήσετε το επόμενο κύμα.

Και πάμε στη μεγαλύτερη πρωτοτυπία του τίτλου που του χαρίζει το βραβείο της μεγαλύτερης σχεδιαστικής gaming ανοησίας: Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟΣ ΣΕ ΜΙΑ (ΤΣΙΧΛΟ)ΦΟΥΣΚΑ

Δεν κάνουμε πλάκα. Δεν κινείστε. Ρούπι. Χιλιοστό. Ακόμα και ο Βυζαντινοτέτοιος σε σεισμό κουνιόταν, ο κεντρικός όμως ήρωας ενός survival shooter όχι. Πολύ λογικό…

Επίσης είμαστε μέσα σε ένα προστευτικό θόλο, όμοιο με αυτόν που οι εμπνευστές του τίτλου πρέπει να κρυφτούν αν θέλουν να κυκλοφορύν δημόσια, ο οποίος αντέχει δίκην armor κάποια χτυπήματα από τους εχθρούς μας (ζόμπι, σκυλιά, δεινόσαυροί και άλλοι), μέχρι να σπάσει και να χάσουμε εκτός από το χρόνο μας και τη ζωή μας στο παιχνίδι. Γιούπι!

Σε αυτό το σημείο θα αναρρωτηθείτε γιατί μπήκαμε κατευθείαν στο λεγόμενο ψητό του τίτλου παρακάμπτοντας την όποια ιστορία και πλοκή του.  Σε άλλη μια εμπνευσμένη κίνηση οι υπεύθυνοι του τίτλου, βλέποντας την καταγιστική δράση, μάλλον άλλων τίτλων και όχι του  Time Carnage, θεώρησαν πως ήταν περιττή και έτσι απουσιάζει εντελώς!

Εδώ πρέπει να ανγνωρίσουμε πως επιλέχθηκε μια πρωτοτυπία στον τίτλο σχετικά με το reloading και την αλλαγή των όπλων μας. Διαθέτουμε 4 βάσεις στις οποίες βάζουμε όπλα, με διπλό σκοπό: για εναλλαγή μεταξύ τους αλλά και reloading. Αν μάλιστα η εν λόγω ιδέα είχε υλοποιηθεί σωστά, ίσως μας έμενε κάτι θετικό από τον τιλο. Η υλοποίηση της ωστόσο έχει την ίδια χρησιμότητα με ένα ψυγείο σε εσκιμώους!

Τα ηχητικά εφέ θα ήταν προτιμότερο να απουσίαζαν τελείως καθώς είναι χειρότερα και από generic ήχους που βρίσκουμε στην 18η σελίδα σε αναζήτηση στο google.

Στον γραφικό τομέα ο τίτλος δείχνει τα δόντια του:

Πέραν του σαρκασμού και του χιούμορ, στοιχεία που αν δεν τα είχα θα είχα πεθάνει με το joycon στο χέρι παίζοντας τον τίτλο -τι ντροπιαστικός θάνατος θεε μου- τα γραφικά του τίτλου είναι όντως το δυνατότερο χαρτί του. Δείχνουν λεπτομερή χωρίς να λείπουν τα κενά στα animation χαρακτήρων.

 

ΜΗΝ το βάλετε ΠΟΤΕ στο στόχαστρό σας!

Σε μια VR έκδοση ίσως μας κράταγε το ενδιαφέρον λίγο περισσότερο. Ιστορία πλήρως απούσα, κολλήματα ακόμα και στο loading screen, χωρίς χαρακτήρα και λόγο ύπαρξης με έναν καρφωμένο-ακίνητο χαρακτήρα. Επιτέλους οι dev του Ελληνικού Δημοσίου που ανασταίνουν νεκρούς έχουν άξιους ανταγωνιστές

3.4
Γραφικά:
7
Ήχος / Μουσική:
2.5
Gameplay:
2
Αντοχή στο χρόνο:
2

2 Comments

Αφήστε μια απάντηση