- [Φήμη] Νέες λεπτομέρειες για τα μαγνητικά Joy Con και το dock του Switch 2 - 20 Δεκεμβρίου 2024
- Διαθέσιμη η ετήσια ανασκόπηση χρηστών για το 2024 – Δείτε την δική σας! - 20 Δεκεμβρίου 2024
- Έρχεται το Bubble Ghost Remake στο Switch - 20 Δεκεμβρίου 2024
Η Sony και η Microsoft προσφέρουν παιχνίδια που εξυπηρετούν νεότερα ακροατήρια, όπως και η Nintendo προσφέρει μια σειρά από παιχνίδια που απευθύνονται σε πιο ώριμους gamers. Ωστόσο η εστίασή τους είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένη προς τους μεγαλύτερους ηλικιακά καταναλωτές.
Με μια γρήγορη ματιά στο περιεχόμενο που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της E3 προσφέρει μια σαφή εικόνα των ανωτέρω, με την family friendly εικόνα της Nintendo να “λάμπει” στο Super Mario Party .
Φυσικά, αυτή η τάση συνεχίζεται εδώ και κάποιο χρονικό διάστημα, με την Nintendo να αναλαμβάνει τον έλεγχο των νεώτερων και οικογενειακών αγορών, ενώ άλλοι τείνουν να κυριαρχούν μεγαλύτερους ηλικιακά καταναλωτές. Παρά την περιστασιακή ενασχόλησή τους, Sony και Microsoft τείνουν να δίνουν πολύ λιγότερη προσοχή σε αυτόν τον τομέα από ότι η «Big N», και αυτό από μόνο του είναι φυσικά καλά νέα για τη Nintendo συνολικά.
Μιλώντας στο The Star, ο -πολύς- πρόεδρος της Νintendo Αμερικής Reggie Fils-Aimé λέει ότι η Nintendo είναι χαρούμενη που οι ανταγωνιστές της δεν δίνουν στην εν λόγω αγορά μεγάλη προσοχή, υποστηρίζοντας ότι το παιδικό δέσιμο με gaming franchises ακολουθεί τους ανθρώπους καθώς μεγαλώνουν.
«Είμαστε ευτυχείς που δεν το κάνουν. Είναι μια απίστευτα σημαντική αγορά επειδή ένα παιδί που είναι 5 ή 6 σήμερα πρόκειται να γίνει 12 ή 13 και σε όχι πολλά χρόνια 18 ή 19 … Και όταν έχετε ένα δέσιμο με τη σειρά Pokémon ή το Legend of Zelda ή το Mario Kart ή το Super Mario Bros. αυτός ο δεσμός μας ακολουθεί όσο μεγαλώνουμε. ”
Συμφωνείτε με τη δήλωση του Reggie; Είστε ένας από τους πολλούς που ζήσατε για πρώτη φορά τα παιχνίδια της Nintendo σε νεαρή ηλικία και έκτοτε δεν μπορείτε να ξεκολλήσετε;
1 Comment
George Griever
21 Ιούν 2018 12:52 πμPokémon, Mario, Zelda αγάπη παντοτινή