- Η SEGA επιβεβαιώνει ότι ο Sonic είναι άστεγος - 15 Νοεμβρίου 2024
- Το Xbox επιβεβαιώνει ότι εξετάζει μια πιθανή φορητή συσκευή - 15 Νοεμβρίου 2024
- Δείτε τον Ghostface εν δράσει στο Mortal Kombat 1: Khaos Reigns - 15 Νοεμβρίου 2024
Η Nintendo έχει από καιρό μια ρετσινιά : ότι είναι μόνο τα παιδιά. Τα τελευταία χρόνια, είναι αλήθεια ότι η Nintendo έχει στο επίκεντρό δημογραφικά τις νεότερες ηλικίες. Αλλά, τα πράγματα έχουν αλλάξει. Αντί για διαφημίσεις δηλαδή που περιλαμβάνουν παιδιά και οικογένειες, τα περισσότερα διαφημιστικά του Switch αντανακλούν το σύστημα και τα παιχνίδια του να παίζονται από ενήλικες ηλικίας κολεγίου σε καθημερινά σενάρια. Φαίνεται μάλιστα ότι αυτή η αλλαγή στην προσέγγιση μάρκετινγκ της Nintendo αποδίδει.
Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης ενημέρωσης επενδυτών , μία από τις λεπτομέρειες που μοιράστηκε η Nintendo ήταν τα στοιχεία που συγκέντρωσε από τις ΗΠΑ που ασχολούνται με τη βάση χρηστών του Nintendo Switch.
Σε μια ηλεκτρονική έρευνα μέσω email, η Nintendo έθεσε την ερώτηση: “Ποια είναι η ηλικία και το φύλο του ατόμου στο νοικοκυριό σας που είχε τη μεγαλύτερη επιθυμία να αγοράσει το Nintendo Switch;” Το μήνυμα αυτό στάλθηκε σε περίπου 600.000 λογαριασμούς και το αναφερόμενο ποσοστό απάντησης ήταν 11 % (66.000).
Από αυτά τα δεδομένα, η Nintendo κατάφερε να βρει τα παρακάτω στοιχεία που δείχνουν την ηλικία και το φύλο των χρηστών Switch στις ΗΠΑ:
Σύμφωνα με το παραπάνω διάγραμμα, φαίνεται ότι οι μεγαλύτεροι οπαδοί του Switch στις ΗΠΑ είναι ενήλικες άντρες ηλικίας μεταξύ 25-34 ετών.
Όταν λάβετε υπόψη ότι οι ενήλικες είναι συνήθως αυτοί που έχουν το εισόδημα για να υποστηρίξουν ένα ακριβό χόμπι όπως τα video games, αυτά τα δεδομένα έχουν ιδιαίτερο νόημα.
Για να μην αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα θα ήταν παιδιά όταν τα video games έγιναν για πρώτη φορά δημοφιλή πριν από τρεις δεκαετίες. Σε κάποιο βαθμό, θα μπορούσε να είναι αυτή η γενιά που αποτελείται από τους πρώτους «core παίκτες».