Nintendo Switch Previews 1

[Preview] Mario+Rabbids Kingdom Battle

[Preview] Mario+Rabbids Kingdom Battle
Dimpap28
Latest posts by Dimpap28 (see all)

Το ninty.gr ήταν καλεσμένο στα γραφεία της CD Media και είχαμε την ευκαιρία να ασχοληθούμε για λίγες ώρες με το επερχόμενο Mario+Rabbids Kingdom Battle για το Nintendo Switch, υπό την καθοδήγηση στελέχους της Ubisoft.

Το Mario+Rabbids Kingdom Battle ήταν μια αναπάντεχη συνεργασία μεταξύ των χαρακτήρων της σειράς Mario και των θεότρελων Rabbids, τα οποία γνωρίσαμε πρώτη φορά στο Rayman Raving Rabbids για το Wii. Στην περίπτωση του Nintendo Switch όμως, τα Rabbids φαίνεται να έχουν καταλάβει το Mushroom Kingdom, το οποίο δείχνει αρκετά διαφορετικό σε σχέση με το συνηθισμένο …

[su_youtube_advanced url=”https://youtu.be/Y5lR94s618E” width=”200″ height=”200″ autohide=”yes” autoplay=”yes” loop=”yes” rel=”no” modestbranding=”yes” theme=”light” https=”yes”]

Στην παρέα του Mario προστίθενται, εκτός από τους γνωστούς του sidekicks, και κάποια Rabbids που φαίνεται να θαυμάζουν πολύ τους ήρωες της Nintendo, μιας και θα δούμε Rabbids ντυμένα Luigi, Peach, Yoshi και άλλους.  Από όλους τους διαθέσιμους χαρακτήρες που έχουμε κάθε φορά μπορούμε να διαλέξουμε τρεις που θα απαρτίζουν την ομάδα μας, η οποία περιφέρεται στο overworld του παιχνιδιού που χωρίζεται σε θεματικούς κόσμους. Φυσικά, εκτός του Mario, μπορούμε να αλλάξουμε τους άλλους δύο χαρακτήρες που απαρτίζουν ομάδα μας on-the-fly στο overworld ή πριν από μια μάχη. Αυτές με τη σειρά τους ενεργοποιούνται σε εμφανή σημεία του κόσμου, τα οποία είναι σχεδιασμένα ως battlegrounds, με covers, υψώματα, warp pipes που σε μεταφέρουν σε άλλα σημεία της πίστας κλπ. Το Mario+Rabbids είναι ένα turn-based παιχνίδι στρατηγικής στον πυρήνα του, κάτι που το κάνει ιδανικό για παιχνίδι εκτός σπιτιού, μιας και οι μάχες μπορούν να κρατήσουν από λίγα λεπτά έως και κάτι παραπάνω από μισάωρο, ανάλογα με τη δυσκολία.

Η σχεδίαση του κόσμου και των χαρακτήρων είναι πιστή στη σειρά Mario, με ζωηρά χρώματα και όμορφες διασκευές των μουσικών κομματιών της σειράς να κάνουν την εμπειρία αρκετά γνώριμη. Τα Rabbids, όμως, έχουν έρθει για να τα αλλάξουν όλα! Έτσι, θα δούμε στοιχεία που εμφανίζονται για πρώτη φορά σε παιχνίδι Mario, όπως το γεγονός ότι ο πρωταγωνιστής κρατάει όπλο! Αυτά με τη σειρά τους είναι μοναδικά για κάθε χαρακτήρα, κάτι που είναι εμφανές και από τον σχεδιασμό τους. Έτσι, πέρα από το βασικό, που είναι ένα long-range όπλο, κάθε χαρακτήρας θα μπορεί να έχει και ένα δευτερεύον, το οποίο βοηθάει για melee αναμετρήσεις. Φυσικά, εκτός από τα όπλα, κάθε χαρακτήρας μπορεί να ενεργοποιήσει κατά τη διάρκεια της μάχης και διάφορες ειδικές δυνάμεις, τις οποίες μπορούμε να ξεκλειδώσουμε από το Skill Tree του κάθε χαρακτήρα. Η προσεκτική επιλογή των χαρακτηριστικών του χαρακτήρα που θα αναβαθμίσουμε κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού και που θα ενεργοποιήσουμε στη μάχη παίζει καθοριστικό ρόλο στην έκβασή της, με τη συνεργασία των τριών χαρακτήρων να μας βγάζει πολλές φορές από δύσκολες καταστάσεις.

Στο Mario+Rabbids Kingdom Battle το gameplay διαθέτει αρκετό βάθος, το οποίο φαίνεται πιο ξεκάθαρα όσο προχωράμε στους κόσμους του παιχνιδιού και η δυσκολία αυξάνεται. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της μάχης ο παίχτης έχει την πλήρη ελευθερία. Τα πράγματα που μπορεί να κάνει σε κάθε σειρά είναι να κινηθεί, να επιτεθεί και να χρησιμοποιήσει μια ειδική δύναμη, αλλά μπορεί να το κάνει με όποια σειρά θέλει. Έτσι, μπορούμε με τον πρώτο χαρακτήρα να επιτεθούμε και στη συνέχεια με τον δεύτερο να κινηθούμε πίσω από ένα cover. Επιλέγοντας πάλι τον πρώτο χαρακτήρα μπορούμε να ενεργοποιήσουμε την ειδική του κίνηση, και επιλέγοντας τον τρίτο να επιτεθούμε. Η δυνατότητα κίνησης ενός χαρακτήρα περιλαμβάνει και το να βάζεις τρικλοποδιά σε κάποιον αντίπαλο ή και ένας συμπαίκτης σου να σου κάνει «σκαλοπατάκι» για να φτάσεις πιο μακριά στην πίστα ή σε υπερυψωμένο έδαφος. Η μη καθορισμένη σειρά με την οποία μπορούμε να κινηθούμε στο πεδίο στης μάχης κάνει την κάθε μία να είναι ξεχωριστή και αναπάντεχη, προσφέροντας πραγματικά άπειρες προσεγγίσεις. Ακόμα, όσο αγοράζουμε νέα όπλα, αυτά προσφέρουν και καινούριες δυνατότητες, όπως ο αντίπαλος να κολλήσει στο έδαφος με μέλι ή να μετακινηθεί πίσω κατά κάποια τετράγωνα. Η κάλυψη πίσω από κάποιον τοίχο ή ανάχωμα προσφέρει ενός είδους ασφάλεια, μιας και μειώνεται η πιθανότητα να μας πετύχει κάποιος. Βέβαια, αν δεν πετύχει τον χαρακτήρα μας, η βολή θα καταστρέψει το cover μας, οπότε και δε μπορούμε να κρυβόμαστε επ’ αόριστον. Εάν η ενέργεια ενός αντιπάλου φτάσει στο μηδέν, τότε απομακρύνεται από τη μάχη, ενώ οι δικοί μας χαρακτήρες, μιας και δεν είναι αναλώσιμοι, απλά ζαλίζονται και δε μπορούν να συνεχίσουν.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης παίξαμε τρεις πίστες. Οι δύο πρώτες ήταν που ουσιαστικά μας έφεραν σε πρώτη επαφή με τον τίτλο και, εφόσον ήταν στον πρώτο κόσμο, ολοκληρώθηκαν με αρκετή ευκολία. Η τρίτη όμως πίστα, η οποία ήταν περίπου στα μέσα του παιχνιδιού, μας έδειξε πως μπορεί το παιχνίδι αυτό να λάμψει. Ποικιλία εχθρών με διαφορετικές ικανότητες, Boo που ήταν μέρος του battleground και επηρέαζαν και τις δύο πλευρές, warp pipes που αν τα χρησιμοποιούσες στρατηγικά μπορούσες να πετύχεις τον αντίπαλο απροετοίμαστο, ή και το αντίθετο! Ευτυχώς, υπάρχει και η επιλογή για Easy Mode πριν από την έναρξη κάθε μάχης, όπου οι χαρακτήρες ξεκινούν με πλήρη μπάρα ενέργειας και μεγαλύτερο HP σε σχέση με το κανονικό. Έτσι, αν δούμε ότι έχουμε κολλήσει σε κάποια πίστα για αρκετή ώρα, μπορούμε να ενεργοποιήσουμε το εν λόγω mode και να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο, μέχρι την επόμενη μάχη φυσικά.

Το Mario+Rabbids Kingdom Battle κυκλοφορεί για το Nintendo Switch στις 29 Αυγούστου. Η πρώτη μας επαφή με τον τίτλο ήταν θετική, αλλά θα περιμένουμε σίγουρα μέχρι να έχουμε στα χέρια μας την πλήρη και τελική έκδοση του παιχνιδιού, ώστε να κρίνουμε συνολικά τον τίτλο. Να ξέρετε πως ανυπομονούμε!

1 Comment

    Αφήστε μια απάντηση