- [Φήμη] Η Ubisoft έχει σχεδιάσει “περισσότερα από μισή ντουζίνα παιχνίδια” για το Switch 2 - 14 Ιανουάριος 2025
- Έρχεται demo για το Phantom Brave: The Lost Hero - 14 Ιανουάριος 2025
- Πάμε να γνωρίσουμε την Catherine του Civilization 7 - 14 Ιανουάριος 2025
Για τον Toru Kawakatsu, η κατάκτηση της θέσης 70 δευτερολέπτων στo πρόσφατο Direct της Nintendo τον περασμένο μήνα ήταν το αποκορύφωμα μιας ασυνήθιστης στρατηγικής που πολλοί απέρριψαν, όχι όμως και η Nintendo.
Το τετράμελές παρακαλώ στούντιο, με την ονομασία Petit Depotto, ξεκίνησε να εργάζεται σε ένα παιχνίδι περιπέτειας που ονομάζεται Gnosia για τη φορητή κονσόλα PlayStation Vita το 2015. Το Vita είχε ήδη πιάσει κυριολεκτικά πάτο από πλευράς πωλήσεων και η Sony μάλιστα είχε σταματήσει να ανακοινώνει αριθμούς πωλήσεων για αυτό. Ωστόσο ο Kawakatsu και το στούντιό του ΔΕΝ το φοβήθηκε. Το περασμένο καλοκαίρι, τρεις μήνες μετά την επίσημη διακοπή παραγωγής του Vita, κυκλοφόρησαν το έργο τους σε μια πεθαμένη πλατφόρμα. Παρόλα αυτά ο τίτλος έτυχε θερμής αποδοχής από παίκτες και αναγνωρίστηκε από τους κριτικούς. Μοιραία επομένως ο τίτλος τράβηξε την προσοχή της Nintendo, η οποία μπορεί να μην είχε συμβεί αν ο τίτλος κυκλοφορούσε σε μια ανταγωνιστική πλατφόρμα. Έτσι το Gnosia κυκλοφόρησε στο Switch στην Ιαπωνία την Πέμπτη.
Ο ανταγωνισμός για το προσκήνιο τίτλων του Nintendo Direct μεταξύ των προγραμματιστών παιχνιδιών είναι έντονος. Εκεί παρουσιάζονται ανεξάρτητοι τίτλοι όπως το Snipperclips μαζί με τίτλους με μεγάλους προϋπολογισμούς όπως το Assassin’s Creed μπροστά σε εκατομμύρια θαυμαστές που το παρακολουθούν ζωντανά.
«Έχουμε ξεπεράσει πολλά για να κάνουμε το παιχνίδι, αλλά το αποτέλεσμα απέδειξε ότι αυτό στο οποίο πιστέψαμε ήταν σωστό», δήλωσε ο Kawakatsu, head του στούντιο που εδρεύει στη Ναγκόγια της Ιαπωνίας.
«Εάν είχαμε κυκλοφορήσει το παιχνίδι σε άλλες πλατφόρμες, το Gnosia θα είχε θαφτεί από την πλημμύρα εκατοντάδων νέων κυκλοφοριών και οι καταναλωτές δεν θα το είχαν παρατηρήσει», είπε ο Kawakatsu.
Στο Vita, που λιμοκτονούσε από νέες κυκλοφορίες, το παιχνίδι κέρδισε εξέχουσα θέση στους πιστούς θαυμαστές της κονσόλας, καθώς και σε κριτές παιχνιδιών, κερδίζοντας ένα μεγάλο βραβείο στην πορεία. Έγινε ο τίτλος του Vita με τις περισσότερες λήψεις για τρεις συνεχείς εβδομάδες ενώ καλύφθηκε στο επίσημο ιστολόγιο του PlayStation και πρόσφατα αναγνωρίστηκε ως το καλύτερο indie παιχνίδι του 2019 από το Famitsu.
«Κανείς δεν θέλει να παρουσιάσει ένα παιχνίδι του οποίου οι δυνατότητες είναι άγνωστες», δήλωσε ο Hideki Yasuda, αναλυτής του Ace Research Institute. “Αν το Gnosia κυκλοφορούσε στο Vita και το Switch ταυτόχρονα πέρυσι, η Nintendo δεν θα το είχε παρουσιάσει στο Direct showcase και οι πωλήσεις του παιχνιδιού θα ήταν πολύ χαμηλότερες.”