- Hyrule Warriors: Age of Calamity [Switch Review] - 3 Μαρτίου 2021
- God Eater 3 [Switch Review] - 5 Αυγούστου 2019
- Κυκλοφορεί το Switch Lite στις 20 Σεπτεμβρίου - 10 Ιουλίου 2019
Συνέντευξη στο GameInformer παραχώρησαν οι Yoshiaki Koizumi και Shinya Takahashi.
Εκεί μίλησαν για το Super Mario Odyssey και εξήγησαν ότι, αν και πέρασε καιρός από το προηγούμενο 3d Mario, το παιχνίδι πάντα προοριζόταν για το Switch και είχαν ως στόχο την όσο το δυνατόν καλύτερη εκμετάλλευση των χαρακτηριστικών της κονσόλας.
Απόσπασμα της συνέντευξης:
“It was always planned for Nintendo Switch. We really were considering a lot of the hardware capabilities specifically for this game, and wanted to make the most use of them.”
– Super Mario Odyssey producer Yoshiaki Koizumi
“I think the idea of what the Nintendo Switch is became very important around here, because it can both function as a console or portable device. We really thought about what sort of software features would make the best use of those capabilities. Super Mario Odyssey really answers to a lot of that capability in the way we had hoped. We wanted to time it for year-end release to make the most of that as well.”
– Nintendo’s Shinya Takahashi