- The Legend of Zelda: Breath of the Wild / Tears of the Kingdom (NS2 Edition) – Η Επιστροφή ενός Αριστουργήματος! - 10 Ιουνίου 2025
- Η Samsung πλήγωσε την TSMC με το συμβόλαιο Nintendo Switch 2 SoC: Η AMD, η Sony εξετάζουν τώρα τη Samsung Foundry - 10 Ιουνίου 2025
- Hololive Treasure Mountain MegaPack: το απόλυτο 3d παζλ στο Nintendo switch - 10 Ιουνίου 2025
Σύμφωνα με τον Capcom και τον διευθυντή Koji Oda, το Resident Evil ήταν αρχικά προς κυκλοφορία για το SNES.
Ο Oda έδωσε τις εν λόγω πληροφορίες κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο Game Informer:
Τυπικά, τα παιχνίδια χρειάζονταν περίπου μισό χρόνο και σίγουρα όχι περισσότερο από ένα χρόνο για να αναπτυχθούν, έτσι αισθάνομαι ότι ήμουν σε θέση να συμμετάσχω σε πολλά διαφορετικά projects. Δεν είναι τόσο γνωστό, αλλά πριν το Resident Evil κυκλοφορήσει στο PlayStation, δούλευα σε αυτό για το Super NES.
Το κωδικό όνομα μάλιστα για τον τίτλο ήταν απλώς «παιχνίδι τρόμου». Στο SNES, δουλέψαμε με περιορισμένο χώρο λόγω των catridge, οπότε δεν μπορούσαμε να χωρέσουμε μια ταινία εκεί. Αν είχαμε ολοκληρώσει πραγματικά την έκδοση στο SNES, είμαι βέβαιος ότι θα ήταν πολύ διαφορετικό. Για παράδειγμα, ήταν αρχικά τοποθετημένο σε ένα μέρος που δεν είχε τίποτα να κάνει με την πραγματικότητα – ήταν περισσότερο από ένα μέρος από την κόλαση.
Και τι δεν θα δίναμε για να δούμε μερικά πρωτότυπα κομμάτια αυτού του τίτλου!