Μια ενδιαφέρουσα ανάλυση για τη φιλοσοφία σχεδιασμού παιχνιδιών του θρυλικού Shigeru Miyamoto έρχεται στο φως από έναν άλλο βετεράνο της Nintendo, τον Takaya Imamura. Ο Imamura, γνωστός για τη συνεισφορά του στις σειρές F-Zero, Star Fox και Legend of Zelda, μοιράστηκε πρόσφατα τις σκέψεις του σχετικά με την προσέγγιση του Miyamoto στην ανάπτυξη παιχνιδιών.
Σύμφωνα με τον Imamura, το γεγονός ότι ο Miyamoto σπούδασε βιομηχανικό σχεδιασμό στο Πανεπιστήμιο Τεχνών της Καναζάβα στις αρχές της δεκαετίας του ‘70 έπαιξε καθοριστικό ρόλο στον τρόπο που αντιλαμβάνεται τα βιντεοπαιχνίδια. Συγκεκριμένα, ο Miyamoto βλέπει τα παιχνίδια ως “προϊόντα” και όχι ως “έργα τέχνης”, μια προσέγγιση που οδηγεί σε ανάπτυξη παιχνιδιών περισσότερο προσανατολισμένη στις ανάγκες του χρήστη.
Η συγκεκριμένη οπτική του Miyamoto, ο οποίος προσχώρησε στη Nintendo το 1977 ως μαθητευόμενος στην ομάδα σχεδιασμού, φαίνεται να είναι ένα από τα κλειδιά της επιτυχίας του. Αξίζει να σημειωθεί πως η παρατήρηση του Imamura δεν στοχεύει στο να πυροδοτήσει συζήτηση για το αν τα βιντεοπαιχνίδια είναι τέχνη, αλλά μάλλον υπογραμμίζει τη φιλοσοφία του Miyamoto να δημιουργεί με γνώμονα τις επιθυμίες των παικτών και όχι αποκλειστικά τις προσωπικές του καλλιτεχνικές φιλοδοξίες.
Ο ίδιος ο Miyamoto άλλωστε έχει εκφράσει πρόσφατα την άποψη πως οι δημιουργοί παιχνιδιών θα πρέπει να προσπαθούν να κάνουν κάτι που κανείς δεν έχει επιχειρήσει στο παρελθόν, αντί να ακολουθούν απλώς τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς. Η Nintendo συνεχίζει να εξελίσσεται, στοχεύοντας στη διεύρυνση του κοινού της μέσω διαφόρων project, συμπεριλαμβανομένων κινηματογραφικών παραγωγών που θα ακολουθήσουν την ταινία The Legend of Zelda.