Μετά την ανακοίνωση της τιμής του **Switch 2** στα **450** δολάρια, παράλληλα με το **Mario Kart World** στα **80** δολάρια, το διαδίκτυο γέμισε με εκκλήσεις για μείωση της τιμής. Παρόλα αυτά, η **Nintendo** δεν προχώρησε σε καμία αλλαγή, και αποκαλύφθηκε ότι η νέα κονσόλα πούλησε **3,5 εκατομμύρια** τεμάχια μέσα στις πρώτες **τέσσερις** ημέρες, καταφέρνοντας να γίνει το πιο γρήγορα πουλήσιμο υλικό της εταιρείας. Τώρα, όμως, δύο πρώην υπεύθυνοι του τμήματος μάρκετινγκ της **Nintendo** σημειώνουν πως η εταιρεία, ουσιαστικά, μαθαίνει πως μπορεί να συνεχίσει να ακολουθεί αυτή την πολιτική.
Στο πιο πρόσφατο επεισόδιο του podcast των πρώην παρουσιαστών του **Nintendo Minute**, η πρώην διευθύντρια κοινωνικής δικτύωσης και αρχικού περιεχομένου της **Nintendo of America**, Kit Ellis, και η πρώην ανώτερη διευθύντρια σχέσεων με δημιουργούς και αρχικού περιεχομένου, Krysta Yang, αναφέρονται σε κάποια μαθήματα που η εταιρεία πιθανώς αποκόμισε από την κυκλοφορία του **Switch 2**. Επισημαίνουν την αρνητική αντίδραση που δέχτηκε η κονσόλα εξαιτίας της τιμολόγησής της, καθώς και των καρτών-κλειδιών στα παιχνίδια, με τον Ellis να τονίζει ότι η **Nintendo** «πήρε την απόφαση να μην εμπλακεί σε αυτές τις συζητήσεις».
Αυτό, όπως σημειώνει, «είναι απόλυτα σύμφωνο με την πάγια τακτική τους, που είναι απλά να μην απαντούν», αντί να ακολουθήσουν την αντίθετη προσέγγιση, όπου απαντώντας, εγκλωβίζονται σε έναν «ατέρμονο κύκλο αντιδράσεων, με τους χρήστες να οργίζονται, την εταιρεία να απαντά, και τα πνεύματα να οξύνωνονται ακόμα περισσότερο.»
Η Yang επισημαίνει ότι «όταν εργαζόμασταν εντός της εταιρείας στο τμήμα επικοινωνίας», τέτοιες καταστάσεις (που δεν περιορίζονται μόνο στις κυκλοφορίες) «συμβαίνουν συνεχώς», οδηγώντας πάντα σε συζητήσεις για το ποια θα έπρεπε να είναι η απάντηση, και η πολιτική σχεδόν πάντα ήταν να μην υπάρχει καμία εμπλοκή. «Κάνετε πως δεν συνέβη τίποτα.»
Ο Ellis προσθέτει ότι η **Nintendo** γνωρίζει «κάτι για τη φύση του ανθρώπου που δεν είναι πάντα άνετο να το παραδεχτεί κανείς, αλλά είναι αληθινό: αν απλώς περιμένεις, οι περισσότεροι άνθρωποι σταματούν να εξοργίζονται.»
Η Yang συμφωνεί πως η εταιρεία δεν δείχνει να νιώθει την «πίεση» να ανταποκριθεί σε αντιδράσεις, λέγοντας: «Δεν διαθέτουν καμία ανθρώπινη συναισθηματική αντίδραση. Δεν το λέω κακόβουλα, αλλά μοιάζει σαν να αντιμετωπίζεις ένα ρομπότ χωρίς καρδιά. […] Δεν είναι άνθρωποι. Είναι σαν ανώνυμα εταιρικά ρομπότ. Και η αντίδρασή τους στο να φωνάζεις στο διαδίκτυο είναι απλά “Δεν με ενδιαφέρει. Δεν προκαλεί συναισθηματική αντίδραση μέσα μου, θα περιμένω απλώς να περάσει, και ξέρω πως μπορώ να περιμένω να περάσει και εσείς”.»
Ο Ellis υπογραμμίζει πως έχουν υπάρξει πολλά παραδείγματα όπου ο κόσμος περίμενε πως κάτι «θα αποτύχει επειδή είναι εξοργισμένος», αλλά αντίθετα τα προϊόντα σημείωσαν ρεκόρ πωλήσεων. Η Yang σχολιάζει ότι «βασικά τους διδάσκουμε πως μπορούν να συνεχίσουν να το κάνουν αυτό σε εσάς. Αυτό όμως δεν είναι καλό μάθημα.»
«Να είμαστε ξεκάθαροι ότι δεν προτείνουμε η **Nintendo** να γίνει ένα εταιρικό τέρας», προσθέτει, «γιατί είχαμε δει πολλά από μέσα, και νιώθαμε ανθρώπινα συναισθήματα όταν ο κόσμος εξοργιζόταν. Κάποιες φορές θέλαμε να απαντήσουμε, αλλά δεν το έκαναν.»
Ο Ellis καταλήγει πως «η μακροχρόνια δυσαρέσκεια των πιο παθιασμένων θαυμαστών δεν μοιάζει να είναι κάτι που πρέπει να επιδιώκεται, και μάλλον δεν θα έπρεπε να συμβαίνει.»