- Wallace & Gromit κατέφθασαν στο PowerWash Simulator - 10 Ιανουάριος 2025
- Ο director του Bayonetta Origins εντάσσεται στα PlayStation Studios! - 9 Ιανουάριος 2025
- Τα 50 κορυφαία βιντεοπαιχνίδια όλων των εποχών του Rolling Stone κατακλύζονται από τίτλους της Nintendo - 9 Ιανουάριος 2025
Κατά την εποχή του Wii, η High Voltage ήταν ένα στούντιο γνωστό για ώριμα shooters με franchises όπως η σειρά The Conduit αλλά και το The Grinder – με βαμπίρ και λυκάνθρωπους – που ωστόσο ακυρώθηκε. Παρόλα αυτά η High Voltage τράβηξετην προσοχή της Nintendo, σε σημείο συμφωνίας για κυκλοφορία τίτλου στο Wii U που δυστυχώς δεν είδε ποτέ το φως της δημοσιότητας.
Το DidYouKnowGaming αποκάλυψε κάποιες επιπλέον πληροφορίες γύρω από το παιχνίδι και γιατί τελικά ακυρώθηκε. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Nintendo ζήτησε από την High Voltage να δημιουργήσει μια εναλλακτική πρόταση shooter τίτλου για το φιλικό προς την οικογένεια κοινό, ενώ έθεσε το παράδειγμα χρήσης νεροπίστολων (με παρόμοιο τρόπο με το Splatoon ). Όλες οι υπόλοιπες λεπτομέρειες ήταν στο χέρι της High Voltage και μια ομάδα από περίπου δέκα άτομα ανέλαβε το έργο.
Η ιδέα που γεννήθηκε περιλάμβανε ρομπότ που θα ήταν επιρρεπή στο νερό, το οποίο θα έκαιγε τα κυκλώματά τους. Τα σχέδια χαρακτήρων είχαν επιρροές από το Mega Man και το Robots του 2005.
Φαίνεται ότι το νερό θα ήταν κεντρικός μηχανικός καθ ‘όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, ενώ είχαν σχεδιαστεί επιπλέον όπλα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν και άλλα υγρά. Τα ρομπότ θα είχαν διαφορετικά σχήματα και μεγέθη, ενώ το multiplayer σχεδιάστικε ως 2η επιλογή με προτεραιότητα στο βασικό παιχνίδι. Η Nintendo φάνηκε να ενδιαφέρεται πραγματικά.
Το 2011 όμως, ένας υπάλληλος της High Voltage διαρέει διάφορες πληροφορίες σχετικά με την ιδέα του παιχνιδιού και τις συζητήσεις που διεξάγονται μεταξύ του στούντιο και της Nintendo. Η Nintendo ζήτησε από την High Voltage να βρει ποιός το έκανε και να διασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξουν περαιτέρω διαρροές, αλλά – τουλάχιστον εκείνη τη στιγμή – η High Voltage δεν μπορούσε να βρει τον “ένοχο”. Ως αποτέλεσμα, η Nintendo θεώρησε ότι δεν μπόρεσε να συνεχίσει με το έργο, ακυρώνοντας το.