Ειδήσεις

Πειραματισμοί με νέες τεχνικές κινουμένων σχεδίων στο Sonic X Shadow Generations

Πειραματισμοί με νέες τεχνικές κινουμένων σχεδίων στο Sonic X Shadow Generations
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Σε μια πρόσφατη συνέντευξη, η ομάδα ανάπτυξης πίσω από το Sonic X Shadow Generations αποκάλυψε λεπτομέρειες για τη διαδικασία τεχνικής και δημιουργικής αναβίωσης του Sonic Generations, καθώς και στιγμιότυπα από δοκιμές κινούμενων σχεδίων που τελικά αποκλείστηκαν από την τελική έκδοση του παιχνιδιού.

Η ομάδα πειραματίστηκε με εκφράσεις χαρακτήρων που δεν είχαν ξαναδεί ως τότε, χρησιμοποιώντας έναν προσαρμοσμένο **Maya** shader συμβατό με **UE5**, ο οποίος επέτρεπε δυναμικές παραμορφώσεις τύπου squashandstretch ανεξάρτητα από τη δομή των οστών. Αυτά τα animations μπορούσαν να επιμηκύνουν τους χαρακτήρες, να τους στρίβουν σε σπείρες ή να δημιουργούν κυματιστές παραμορφώσεις, προσφέροντας μια περισσότερο εκφραστική και στιλιζαρισμένη κίνηση σε όλα τα επίπεδα του παιχνιδιού. Ένα σχετικό παράδειγμα ήταν διαθέσιμο στο τέλος της ανάρτησης.

Παρά τον ενθουσιασμό για τις δυνατότητες αυτές, οι λειτουργίες απορρίφθηκαν τελικά, πιθανότατα λόγω τεχνικών ή στιλιστικών περιορισμών. Ο επικεφαλής καλλιτέχνης κομματιών της αφήγησης, Koichi Shibuya, σημείωσε πως το **Maya** είναι ιδιαίτερα παραμετροποιήσιμο και επιτρέπει στους καλλιτέχνες να δημιουργούν ποικίλα οπτικά εφέ, εκφράζοντας ταυτόχρονα τον σεβασμό του για τη συνεργασία μεταξύ των τεχνικών καλλιτεχνών και προγραμματιστών κατά τη φάση του πρωτοτύπου.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση