Ειδήσεις 6

Οι καταναλωτές αγοράζουν ως επί το πλείστον παιχνίδια της Nintendo σε φυσική μορφή!

Οι καταναλωτές αγοράζουν ως επί το πλείστον παιχνίδια της Nintendo σε φυσική μορφή!
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Με το μοντέλο εσόδων που βασίζεται στην δέσμευση (microtransactions, DLC κ.λπ.), η αγορά ψηφιακών παιχνιδιών είναι μια τεράστια επιχείρηση δισεκατομμυρίων δολαρίων. Όλο και περισσότεροι εκδότες πιέζουν προς αυτή τη κατεύθυνση σε παιχνίδια «live»  υπηρεσιών σε μια προσπάθεια  να αυξήσουν κατακόρυφα τα έσοδά τους … αλλά εταιρείες όπως η Nintendo ακολουθούν μια πιο παραδοσιακή πορεία.

Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση ετήσιων κερδών της Nintendo, οι καταναλωτές είναι πολύ λιγότερο πιθανό να αγοράσουν παιχνίδια στο ψηφιακό ηλεκτρονικό κατάστημα παρά σε καταστήματα.

Οι καταγραφές, για τη χρήση που έληξε στις 31 Μαρτίου 2018, δείχνουν μια ενδιαφέρουσα τάση: η ψηφιακή αγορά αποτελούσε μόνο το 17,3% των παγκόσμιων πωλήσεων λογισμικού. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Nintendo πουλά περίπου 102,31 εκατομμύρια αντίτυπα παιχνιδιών το χρόνο, περίπου 17,69 εκατομμύρια από αυτές τις πωλήσεις ήταν ψηφιακές. Αυτό είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον, δεδομένου ότι ένα μεγάλο μέρος των παιχνιδιών του Nintendo Switch διανέμονται μόνο ως ψηφιακοί τίτλοι από το  eShop.

Ωστόσο, η έκθεση της Nintendo δείχνει ότι οι παίκτες αγοράζουν ως επί το πλείστον  first-party τίτλους με ένα επιβλητικό ποσοστό της τάξης του 85% των συνολικών πωλήσεων !

Οι ψηφιακές πωλήσεις θα μπορούσαν να δουν αύξηση μόλις η Nintendo αποκαλύψει και κυκλοφορήσει την online υπηρεσία του Switch. Η Nintendo έχει επίσης αυξήσει κατακόρυφα τη στρατηγική της απελευθερώνοντας σταθερά DLC περιεχόμενο για τα παιχνίδια της, συμπεριλαμβανομένης του Breath of the Wild καθώς και νέων ενημερώσεων για το ARMS.

6 Comments

Αφήστε μια απάντηση