- Τσιμπήστε ένα ‘Shiny Meloetta’ μέσω του Pokémon Home - 18 Οκτωβρίου 2024
- Μια πρώτη ματιά στο ‘Sonic X Shadow Generations X Chao’ Manga που μόλις ανακοινώθηκε - 18 Οκτωβρίου 2024
- Κυκλοφόρησε το Sky Oceans: Wings For Hire - 18 Οκτωβρίου 2024
Με το μοντέλο εσόδων που βασίζεται στην δέσμευση (microtransactions, DLC κ.λπ.), η αγορά ψηφιακών παιχνιδιών είναι μια τεράστια επιχείρηση δισεκατομμυρίων δολαρίων. Όλο και περισσότεροι εκδότες πιέζουν προς αυτή τη κατεύθυνση σε παιχνίδια «live» υπηρεσιών σε μια προσπάθεια να αυξήσουν κατακόρυφα τα έσοδά τους … αλλά εταιρείες όπως η Nintendo ακολουθούν μια πιο παραδοσιακή πορεία.
Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση ετήσιων κερδών της Nintendo, οι καταναλωτές είναι πολύ λιγότερο πιθανό να αγοράσουν παιχνίδια στο ψηφιακό ηλεκτρονικό κατάστημα παρά σε καταστήματα.
Οι καταγραφές, για τη χρήση που έληξε στις 31 Μαρτίου 2018, δείχνουν μια ενδιαφέρουσα τάση: η ψηφιακή αγορά αποτελούσε μόνο το 17,3% των παγκόσμιων πωλήσεων λογισμικού. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Nintendo πουλά περίπου 102,31 εκατομμύρια αντίτυπα παιχνιδιών το χρόνο, περίπου 17,69 εκατομμύρια από αυτές τις πωλήσεις ήταν ψηφιακές. Αυτό είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον, δεδομένου ότι ένα μεγάλο μέρος των παιχνιδιών του Nintendo Switch διανέμονται μόνο ως ψηφιακοί τίτλοι από το eShop.
Ωστόσο, η έκθεση της Nintendo δείχνει ότι οι παίκτες αγοράζουν ως επί το πλείστον first-party τίτλους με ένα επιβλητικό ποσοστό της τάξης του 85% των συνολικών πωλήσεων !
Οι ψηφιακές πωλήσεις θα μπορούσαν να δουν αύξηση μόλις η Nintendo αποκαλύψει και κυκλοφορήσει την online υπηρεσία του Switch. Η Nintendo έχει επίσης αυξήσει κατακόρυφα τη στρατηγική της απελευθερώνοντας σταθερά DLC περιεχόμενο για τα παιχνίδια της, συμπεριλαμβανομένης του Breath of the Wild καθώς και νέων ενημερώσεων για το ARMS.
6 Comments
Vasilis Depastas
09 Μάι 2018 8:09 μμΠραγματικα δεν υπαρχει λογος να αγορασει καποιος digital.. πως θα το πουλησεις μετα? Τι θα το κανεις? Οτι αγοραζεις θα το παντρευτεις μετα? Μιλαμε για χιλιαδες ευρω.. πεταμενα λεφτα.
Ianos Papatheodorou
10 Μάι 2018 9:04 πμΑπόλυτα σωστός
Anthony Mozora
09 Μάι 2018 8:27 μμPhysical games are a part of the gaming joy!
Kostas Xatzilias
09 Μάι 2018 9:46 μμΠέραν του γεγονότος ότι μπορείς να πουλήσεις κάτι αργότερα…. Ας ήμαστε ρεαλιστές ο μέσος casual καταναλωτής πιστεύω θα ψάχνει τα games του στα ράφια των καταστημάτων.
Για να μην πω ότι τα βρίσκεις και πολύ φτηνότερα…
Giorgos Maravelis
09 Μάι 2018 10:41 μμRetail for ever!
Ολυμπία Ευστρατιάδου
10 Μάι 2018 1:54 πμΕννοείται μόνο αν η διαφορά τιμής είναι πολύ ακραία (never, μόνο σε κάποιες παλιές εκδόσεις παιχνιδιών που βγαίνουν σε επόμενες κονσόλες συμβαίνει) κι αυτό με επιφύλαξη!