- [Φήμη] Νέες λεπτομέρειες για τα μαγνητικά Joy Con και το dock του Switch 2 - 20 Δεκεμβρίου 2024
- Διαθέσιμη η ετήσια ανασκόπηση χρηστών για το 2024 – Δείτε την δική σας! - 20 Δεκεμβρίου 2024
- Έρχεται το Bubble Ghost Remake στο Switch - 20 Δεκεμβρίου 2024
Το Kingdom Come Deliverance: Royal Edition ήρθε στο Switch τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, βάζοντας επιτέλους τέλος στις μακροχρόνιες φήμες περί μεταφοράς. Το παιχνίδι φημολογούνταν για το Switch κυριολεκτικά για χρόνια χάρη σε φήμες, αλλά ευτυχώς όλες οι εικασίες αποδείχθηκαν αληθινές.
Η Saber Interactive είναι το στούντιο πίσω από το Kingdom Come Deliverance: Royal Edition στο Switch, και είναι ένα στούντιο που γνωρίζει πολύ καλά την πλατφόρμα. Η εταιρεία έχει χειριστεί πολλές μεταφορές στο Switch στο παρελθόν, αλλά φαίνεται ότι το Kingdom Come Deliverance: Royal Edition μπορεί να τους έχει πιέσει περισσότερο.
Σε συνέντευξή του στην Automaton-Media, ο επικεφαλής προγραμματιστής της μεταφοράς του Kingdom Come, Anton Vasilev, μοιράστηκε πολλές πληροφορίες για το πώς εξελίχθηκε το έργο.
- οι προγραμματιστές γνώριζαν ότι είχαν μπροστά τους μια “εξαιρετικά δύσκολη πρόκληση”
- το στούντιο ξεκίνησε εξετάζοντας τον πηγαίο κώδικα και τα στοιχεία του παιχνιδιού
- αφού έκαναν το παιχνίδι να τρέξει, μπήκαν στο στάδιο της βελτιστοποίησης
αυτό ήταν προφανώς το πιο δύσκολο μέρος της διαδικασίας, η οποία διήρκεσε περίπου 2 χρόνια - η έκδοση για το Switch τρέχει με την αντίστοιχη ρύθμιση “Χαμηλή” ποιότητα εικόνας της έκδοσης για PC
- η ομάδα χρησιμοποίησε στοιχεία από την έκδοση Xbox One
- αφαιρέθηκαν ορισμένα στατικά αντικείμενα
- η ομάδα έκοψε το υψηλότερο επίπεδο ανάλυσης για όλα τα στοιχεία
- η ομάδα αφαίρεσε επίσης ορισμένα στατικά αντικείμενα με μοντέλα υψηλού επιπέδου λεπτομέρειας
- οι προγραμματιστές απλοποίησαν εν μέρει τα γραφικά του εδάφους
- μειώθηκε ο βασικός ρυθμός καρέ ορισμένων κινουμένων σχεδίων
- οι προγραμματιστές εγκατέλειψαν την υποστήριξη ήχου surround για τον ήχο
- το πιο δύσκολο μέρος της βελτιστοποίησης ήταν να τρέχει με επαρκή ρυθμό καρέ
- ο σημαντικότερος στόχος κατά τη μεταφορά ενός παιχνιδιού είναι η επίτευξη μιας καλής ισορροπίας μεταξύ απόδοσης, χειρισμού μνήμης, σταθερότητας και τελικής ποιότητας