Ειδήσεις

Ο Shigeru Miyamoto λέει ότι το Wii είναι ξεχωριστό γι’ αυτόν λόγω του τρόπου με τον οποίο επέκτεινε το gaming

Ο Shigeru Miyamoto λέει ότι το Wii είναι ξεχωριστό γι’ αυτόν λόγω του τρόπου με τον οποίο επέκτεινε το gaming
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Το 𝐆𝐚𝐦𝐞𝐂𝐮𝐛𝐞 είναι μια πλατφόρμα που αγαπήθηκε πολύ από όσους το είχαν στην κατοχή τους. Αν μη τι άλλο, η πλατφόρμα εκτιμήθηκε όλο και περισσότερο με την πάροδο του χρόνου και σήμερα την αναπολούν αρκετοί με πολλή αγάπη. Παρόλα αυτά, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το 𝐆𝐚𝐦𝐞𝐂𝐮𝐛𝐞 δεν ήταν καθόλου καλό σε επίπεδο πωλήσεων, και η μέτρια υποδοχή του έβαλε τη 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 σε ένα πολύ σημαντικό μονοπάτι. Η 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 ήξερε ότι έπρεπε να κάνει κάτι διαφορετικό για να αναζωπυρώσει τις πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, και ότι θα χρειαζόταν κάποια ριζοσπαστική σκέψη για να το πετύχει.

Η 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 ξεκίνησε να δει πού βρισκόταν η αγορά, πού κατευθυνόταν και πώς η 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 θα μπορούσε ίσως να κατευθύνει τα πράγματα προς μια διαφορετική ρότα. Το 𝐖𝐢𝐢 είναι μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες της 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 και βοήθησε την εταιρεία να φτάσει σε αυτό που σήμερα είναι γνωστό ως “𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨-𝐥𝐢𝐤𝐞” κέρδη. Η κονσόλα ήταν μια τεράστια επιτυχία που η 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 δεν είχε ξαναδεί στον χώρο των οικιακών κονσολών και άλλαξε για πάντα τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας. Φαίνεται ότι το 𝐖𝐢𝐢 τυχαίνει επίσης να είναι μια από τις πιο περήφανες στιγμές του 𝐌𝐢𝐲𝐚𝐦𝐨𝐭𝐨.

Σε μια ομιλία που έδωσε ο 𝐒𝐡𝐢𝐠𝐞𝐫𝐮 𝐌𝐢𝐲𝐚𝐦𝐨𝐭𝐨 στα εγκαίνια του 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝐌𝐮𝐬𝐞𝐮𝐦 στην Ιαπωνία, ο θρυλικός προγραμματιστής αφιέρωσε λίγο χρόνο μιλώντας για το 𝐖𝐢𝐢. Το σύστημα της 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 με το σύστημα ελέγχου κίνησης εισέβαλε στην αγορά με απόλυτη μανία που αναμόρφωσε τη βιομηχανία παιχνιδιών και αυτό που κατάφερε να πετύχει το έκανε κάτι πραγματικά ξεχωριστό για τον 𝐌𝐢𝐲𝐚𝐦𝐨𝐭𝐨. Μπορείτε να δείτε τα σχόλιά του για την πλατφόρμα και τα επιτεύγματά της παρακάτω.

Το 𝐖𝐢𝐢 είναι ξεχωριστό για μένα. Εκείνη την εποχή, εγώ και ο [πρώην πρόεδρος της 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝐒𝐚𝐭𝐨𝐫𝐮] 𝐈𝐰𝐚𝐭𝐚 αισθανόμασταν ότι τα παιχνίδια γίνονταν ειδικά για τους 𝐠𝐚𝐦𝐞𝐫𝐬 και θέλαμε να το αλλάξουμε αυτό δημιουργώντας κάτι που θα μπορούσε να βιώσει ο καθένας. Αυτή ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από το 𝐖𝐢𝐢 και ήταν κάτι που καταφέραμε να πετύχουμε. Βλέποντας τις φωτογραφίες των οικογενειών που παίζουν μαζί, χαίρομαι όταν σκέφτομαι ότι ο πληθυσμός των ανθρώπων που παίζουν παιχνίδια αυξήθηκε εξαιτίας του 𝐖𝐢𝐢

[𝐒𝐡𝐢𝐠𝐞𝐫𝐮 𝐌𝐢𝐲𝐚𝐦𝐨𝐭𝐨].

Αφήστε μια απάντηση