- Χρόνια πολλά, χαρούμενα Χριστούγεννα σε όλους και όλες!!! - 25 Δεκεμβρίου 2024
- To Stardew Valley με νέο update θα φτάσει δύντομα στην ίδια έκδοση 1.6.15 με τα PC - 24 Δεκεμβρίου 2024
- Το Super Mario Run γιορτάζει με το Super Mario Party Jamboree στο νέο Crossover Event - 24 Δεκεμβρίου 2024
Ο Reggie κάνει τον γύρο του internet τον τελευταίο καιρό, έτσι δεν είναι; Ο πρώην πρόεδρος της Nintendo της Αμερικής προωθεί το νέο του βιβλίο, Disrupting the Game , από τότε που κυκλοφόρησε στη Βόρεια Αμερική στις αρχές του μήνα. Ο τελευταίος σταθμός στη διαφημιστική περιπέτεια του βιβλίωου του ήταν με το podcast του GeekWire. Στο δεύτερο μισό του podcast, ο συνιδρυτής του GeekWire και οικοδεσπότης του podcast, Todd Bishop, ρωτά τον Reggie σχετικά με την προσέγγιση της Nintendo στο διαδικτυακό gaming – κάτι στο οποίο ο οικοδεσπότης παραδέχεται ότι η Microsoft και η Sony είναι πολύ καλύτερες .
Πρώτον, η επιχειρηματική φιλοσοφία της Nintendo ήταν πάντα να κάνει τα πράγματα με διαφορετικό τρόπο, να καινοτομεί με τρόπους που συνέβαλαν στη δύναμη της εταιρείας έναντι του παιχνιδιού με τη δύναμη των άλλων. Και έτσι, για παράδειγμα, όταν επρόκειτο για πολλούς παίκτες, η Nintendo διέπρεψε πραγματικά σε αυτό που ονομάζαμε εσωτερικά «παιχνίδι στον καναπέ» – κάθεται δίπλα σε κάποιον που παίζει Mario Kart , κάθεται δίπλα σε κάποιον που παίζει διάφορα διαφορετικά παιχνίδια όπως το Wii Sports . Αυτό το in-person multiplayer ήταν πραγματικά ένα μέρος που η εταιρεία διέπρεψε, και εκεί έδωσε τεράστια εστίαση.
Προκειμένου να κάνει το multiplayer online, η εταιρεία έπρεπε πραγματικά να σκεφτεί ποιος είναι ο νέος τύπος παιχνιδιού, ποιοι είναι οι διαφορετικοί τύποι εμπειριών που θα πρέπει να δημιουργήσουμε για να διαπρέψουμε σε αυτήν τη μορφή παιχνιδιού. Και ειλικρινά, χρειάστηκε χρόνος για να το σκεφτεί η εταιρεία, για να καταλήξει σε κάτι που πίστευε ότι θα ήταν θεμελιωδώς διαφορετικό και θα πρόσεθετε αξία με έναν νέο τρόπο. Θα υποστήριζα ότι η βασική επιτυχία της εταιρείας ξεκίνησε με το Smash Bros. – ένα βασικό franchise για αυτούς – και την online μορφή του, η οποία τα πήγε εξαιρετικά καλά. Αυτό γέννησε ένα, άλλο franchise που ονομάζεται Splatoon, που τα πήγε απίστευτα καλά στην αγορά. Αυτό είναι λοιπόν το πρώτο μέρος της απάντησης – η εταιρεία σκέφτεται πάντα πώς θα εισέλθει σε αυτές τις αγορές μοναδικά, διαφορετικά και θα παίξει με τις δικές της δυνάμεις.