- Νέα πατέντα της Nintendo δείχνει ότι το Switch 2 θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει AI upscaling τύπου DLSS - 3 Ιανουαρίου 2025
- Τίτλοι τέλους για την Punch-Out!! σειρά; - 3 Ιανουαρίου 2025
- Trailer και ημερομηνία κυκλοφορίας για το Boti: Byteland Overclocked - 3 Ιανουαρίου 2025
Πολλά παιχνίδια έχουν μεταφερθεί στη μεγάλη οθόνη όλα αυτά τα χρόνια, αλλά τις περισσότερες φορές δεν βγαίνουν και τόσο καλά. Η Nintendo κάνει τώρα την πρώτη της (νέα) προσπάθεια σε αυτόν τον τομέα με το The Super Mario Bros. Movie, μια ταινία κινουμένων σχεδίων για το θρυλικό franchise .
Ο δημιουργός του Mario, Shigeru Miyamoto, πιστεύει ότι η επερχόμενη ταινία θα λύσει ζητήματα που έχουν επηρεάσει στο παρελθόν τις κινηματογραφικές μεταφορές παιχνιδιών. Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης για τα οικονομικά αποτελέσματα αυτή την εβδομάδα, δήλωσε ότι δύο προβλήματα έχουν ληφθεί υπόψη. Το πρώτο είναι ότι “με τα βιντεοπαιχνίδια, είναι η εμπειρία του παιχνιδιού που τα κάνει συναρπαστικά, οπότε μια ταινία που ακολουθεί την ιστορία ενός παιχνιδιού δεν θα είναι απαραίτητα ενδιαφέρουσα“. Επίσης, αναφέρθηκε πως “οι άνθρωποι που έχουν παίξει το παιχνίδι θα περιμένουν μια κινηματογραφική εμπειρία που θα είναι πιστή στις αναμνήσεις τους από το παιχνίδι, ενώ όσοι δεν έχουν παίξει ποτέ το παιχνίδι θα περιμένουν μια ταινία που θα είναι απολαυστική ως ανεξάρτητο κομμάτι ψυχαγωγίας“. Ο Miyamoto δήλωσε ότι η Nintendo και η Illumination “πέρασαν σημαντικό χρόνο προσπαθώντας να βρουν πώς να ξεπεράσουν αυτές τις δύο προκλήσεις”.