- Οι συγγραφείς της Sonic 3 ταινίας θέλουν να φέρουν στη μεγάλη οθόνη το Zelda: Wind Waker! - 30 Δεκεμβρίου 2024
- Διαθέσιμο το 149ο επεισόδιο της Ninjala Anime σειράς - 30 Δεκεμβρίου 2024
- Launch trailer για το Aloha Expansion του Monster Jam: Showdown - 30 Δεκεμβρίου 2024
Ο θρυλικός σχεδιαστής της Nintendo,ο Shigeru Miyamoto, παρουσίασε την ομιλία του στη φετινή διάσκεψη Developers Computer Entertainment που πραγματοποιήθηκε στην Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας. Έχουν περάσει δέκα χρόνια από την προηγούμενη συζήτησή του, το 2008, με ένα μεγάλο μέρος της ομιλίας του αυτή τη φορά να αντικατοπτρίζει την τελευταία δεκαετία.
Μιλώντας για την κυκλοφορία του mobile τίτλου Super Mario Run το 2016, ο Miyamoto είπε ότι η ομάδα του πήρε κάποιες λανθασμένες αποφάσεις.
Το πρώτο πρόβλημα αφορούσε τη δυσκολία του παιχνιδιού. Το παιχνίδι είχε ως στόχο να αυξάνει σταδιακά τη δυσκολία, αλλά ο Miyamoto ήθελε το παιχνίδι να γίνει λίγο πιο δύσκολο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να είναι δύσκολο για ορισμένους παίκτες οι οποίοι αισθάνονταν πως ο τίτλος ήταν δύσβατος παρά τον απλό σχεδιασμό του (τρέξιμο και άλμα). Για αυτό προστέθηκε μεταγενέστερα το ‘Remix 10‘ mode με τον Miyamoto να παραδέχεται πώς το παιχνίδι θα έπρεπε να ήταν περισσότερο σαν αυτό το mode εξαρχής.
Το fix κόστος του τίτλου αναφέρθηκε ως το δεύτερο λάθος. Αυτό το μοντέλο επιλέχθηκε τότε, επειδή ο Miyamoto ήταν της άποψης πως ένα Mario game, είναι ένα παιχνίδι για να κάνεις λάθη και στη συνέχεια να προσπαθεις ξανά και ξανά μέχρι να πετύχεις. Για το λόγο αυτό, θεώρησε ότι τα επίπεδα δεν θα έπρεπε να έχουν microtransaction περιορισμούς