- Tα 20 αγαπημένα παιχνίδια Ιαπώνων dev για το 2024 - 31 Δεκεμβρίου 2024
- Απίστευτο και όμως αληθινό: Το Zelda: Majora’s Mask υποστηρίζει φωνητικές εντολές! - 31 Δεκεμβρίου 2024
- Οι συγγραφείς της Sonic 3 ταινίας θέλουν να φέρουν στη μεγάλη οθόνη το Zelda: Wind Waker! - 30 Δεκεμβρίου 2024
Όταν τελείωσε η ανάπτυξη του Super Smash Bros. Ultimate, οι οπαδοί ανακουφίστηκαν που ο director του παιχνιδιού Masahiro Sakurai θα μπορούσε να κάνει ένα διάλειμμα και να ξεκουραστεί. Αν και αυτό ελπίζαμε, φαίνεται ότι αυτός ο ζωντανός θρύλος δεν είχε πραγματικά ένα κανονικό διάλειμμα. Παρόλο που το πρόγραμμά του ήταν “ορθάνοιχτο για αρκετούς μήνες συνεχόμενα” και ήταν μια σπάνια ευκαιρία για τον ίδιο να αναζωογονηθεί, εξακολουθούσε να είναι “πολύ απασχολημένος” μεταξύ των μεγάλων του projects. Στο τελευταίο του βίντεο, περιγράφει πώς ήταν μια τυπική μέρα με ένα κανάλι στο YouTube.
Περιλαμβάνει το ότι ξυπνάει “γύρω στις 8 το πρωί” και δουλεύει μέχρι τις 6:30 το απόγευμα πάνω στο “project του παιχνιδιού”. Επίσης, δεν έχει συχνά χρόνο για μεσημεριανό διάλειμμα και ξεκινά τη δουλειά στο κανάλι του “Creating Games” γύρω στις 8μμ κάθε βράδυ, δουλεύοντας μέχρι αργά το βράδυ.