- Gameplay trailer για το Lighthouse of Madness - 27 Δεκεμβρίου 2024
- Trailer και ημερομηνία κυκλοφορίας για το Boti: Byteland Overclocked - 27 Δεκεμβρίου 2024
- Χρόνια πολλά, χαρούμενα Χριστούγεννα σε όλους και όλες!!! - 25 Δεκεμβρίου 2024
Το Nintendo GameCube φιλοξένησε μια σειρά από κλασικά παιχνίδια, πολλά από τα οποία δεν έχουν κυκλοφορήσει ποτέ σε άλλη πλατφόρμα. Ένα παράδειγμα είναι το Kirby Air Ride, ένα παιχνίδι αγώνων του 2003 με πρωταγωνιστή τον πεινάλα κάτοικο της Dream Land. Το παιχνίδι σκηνοθέτησε ο Masahiro Sakurai του Super Smash Bros. Ultimate και ο διάσημος σκηνοθέτης μοιράστηκε πρόσφατα ένα βίντεο στο οποίο μίλησε για την ανάπτυξη του παιχνιδιού. Σύμφωνα με τον Sakurai, ο ίδιος ήταν αυτός που σκέφτηκε αρχικά την ιδέα του παιχνιδιού και η απόφαση να γίνει ένα παιχνίδι αγώνων προέκυψε επειδή θα απαιτούσε πολύ μικρότερο χρόνο ανάπτυξης σε αντίθεση με ένα παιχνίδι δράσης.
Εκείνη την εποχή, ο Sakurai εκτελούσε χρέη επικεφαλή του Kirby, πράγμα που σήμαινε ότι ήταν υπεύθυνος για την επίβλεψη του anime Kirby την ίδια στιγμή που ολοκλήρωνε τις εργασίες για το Super Smash Bros. Melee. Ο Sakurai επέβλεπε επίσης τις εργασίες σε όλους τους τίτλους Kirby, αλλά “προσπάθησε να αφήσει αυτή τη δουλειά στους υπεύθυνους γι’ αυτήν“. Στην περίπτωση του Kirby Air Ride, ωστόσο, ο Sakurai δεν μπόρεσε να κάνει ακριβώς αυτό. Αφού η ανάπτυξη έπεσε σε μια δύσκολη φάση, ο επικεφαλής προγραμματιστής του παιχνιδιού ζήτησε προσωπικά από τον Sakurai να επιστρέψει για να διευθύνει και το gameplay ξεκίνησε από την αρχή. Σε μόλις τρεισήμισι μήνες, το παιχνίδι ολοκληρώθηκε!
Ο Sakurai είχε πάντα το ταλέντο να διηγείται ιστορίες για τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών και είναι ενδιαφέρον να δείτε όλα όσα έγιναν για την κατασκευή του Kirby Air Ride. Δύο δεκαετίες μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, πολλοί οπαδοί του GameCube θυμούνται ακόμα με αγάπη το Kirby Air Ride και αυτό δεν θα συνέβαινε αν δεν είχε εμπλακεί ο Sakurai.