- Το Hitman: Absolution έρχεται στο με υποστήριξη για το Switch 2 για το 2026! - 10 Αυγούστου 2025
- Το Borderlands 4 έρχεται στο Nintendo Switch 2 – δείτε πότε κυκλοφορεί - 10 Αυγούστου 2025
- Επιτέλους! όλα τα παιχνίδια-θρύλοι έρχονται στο Nintendo Switch - 10 Αυγούστου 2025
Η κοινότητα των παιχνιδιών μάχης απέκτησε μια νέα κονσόλα για να απολαμβάνει τους τίτλους της τόσο στο σπίτι όσο και εν κινήσει, με την κυκλοφορία της Nintendo Switch 2. Ωστόσο, πώς αποδίδει αυτή η συσκευή όσον αφορά την καθυστέρηση εισόδου (input lag);
Διαθέτουμε κάποιες απαντήσεις σχετικά με το παιχνίδι Street Fighter 6 στη νέα κονσόλα, μέσα από δοκιμές καθυστέρησης που πραγματοποιήθηκαν τόσο σε αυτόν τον τίτλο όσο και σε άλλους μέσω της υποστήριξης παλαιότερων παιχνιδιών.
Ο ειδικός στην καθυστέρηση εισόδου Nigel ‘Noodalls‘ Woodall διενήργησε πρόσφατα μετρήσεις για τη λειτουργία του νέου υβριδικού συστήματος, αποτυπώνοντας ενδιαφέροντα αποτελέσματα.
Σε φορητή λειτουργία, η έκδοση του Street Fighter 6 στο Switch 2 παρουσίασε μέση καθυστέρηση **71** ms, ήτοι περίπου **4,4** καρέ, από τη στιγμή που πατιέται το κουμπί μέχρι την καταγραφή της εντολής από το παιχνίδι.
Σε λειτουργία με τοποθετημένο dock, η καθυστέρηση ήταν σχεδόν ίδια, στα **72** ms χρησιμοποιώντας οθόνη με ρυθμό ανανέωσης **120** Hz.
Σύμφωνα με τα αρχικά τεστ καθυστέρησης που είχε πραγματοποιήσει στο Street Fighter 6, αυτή η επίδοση φέρνει το Switch 2 περίπου στο ίδιο επίπεδο με τις εκδόσεις για PlayStation 4 και PlayStation 4 Pro, όμως υπολείπεται σε σχέση με σχεδόν όλες τις υπόλοιπες πλατφόρμες.
Οι μετρήσεις του 2023 είχαν δείξει το PlayStation 5 με καθυστέρηση **57,4** ms, το Xbox Series X στα **58,3** ms, το Xbox Series S στα **55,65** ms και τον υπολογιστή (PC) στα **58,93** ms, όλες κάτω από τα **4** καρέ καθυστέρησης.
Οι νέες δοκιμές στο PS5 για το ίδιο παιχνίδι επιβεβαίωσαν τα προηγούμενα αποτελέσματα, παραμένοντας στα ίδια επίπεδα.
Ένα πιθανό εμπόδιο για το Switch 2 φαίνεται πως αποτελεί η απουσία επιλογής “Μείωση Καθυστέρησης Εισόδου” στις ρυθμίσεις του παιχνιδιού, κάτι που υφίσταται στις άλλες πλατφόρμες.
Εκτός από τις εκδόσεις στο PS4, η καθυστέρηση εισόδου στο Switch 2 προσθέτει περίπου μισό καρέ επιπλέον, κάτι που δεν κρίνεται ιδιαίτερα επιβλαβές συνολικά.
Αξίζει να σημειωθεί πως η έκδοση του Street Fighter 6 για Switch 2 έχει εγκριθεί ως επίσημα επιτρεπτή σε τουρνουά του Capcom Pro Tour για φέτος, κάτι που χρήζει προσοχής στην επιλογή πλατφόρμας για αγώνες.
Σε θετικότερο πλαίσιο, οι δοκιμές του Noodalls σε πρωτότυπους τίτλους του Nintendo Switch έδειξαν σημαντική μείωση της καθυστέρησης εισόδου στο Switch 2.
Στο Guilty Gear Strive, όπου η έκδοση για Switch είχε καθυστέρηση **87,41** ms (**5,41** καρέ), στο Switch 2 αυτή μειώθηκε αισθητά στα **49,58** ms (**3,09** καρέ).
Παρομοίως, το Dragon Ball FighterZ εμφάνισε πτώση από τα **69,85** ms (**4,37** καρέ) στην αρχική κονσόλα σε **51,30** ms (**3,2** καρέ) στο Switch 2.
Από την άλλη πλευρά, τα τεστ καθυστέρησης στο πρόσφατο Capcom Fighting Collection 2 έδειξαν ελαφρώς αυξημένη καθυστέρηση στο Switch 2, υποδεικνύοντας πως οι επιδόσεις μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον τίτλο.
Επίσης, στην περίπτωση του Super Smash Bros. Ultimate δεν παρατηρήθηκαν αλλαγές στη καθυστέρηση μεταξύ των δύο συστημάτων.
Συνολικά, οι μετρήσεις καταδεικνύουν πως το Nintendo Switch 2 υστερεί ελαφρώς στις καθυστερήσεις εισόδου σε σχέση με τις άλλες σύγχρονες πλατφόρμες, αλλά προσφέρει σαφώς βελτιώσεις για συγκεκριμένους τίτλους, μια παράμετρο σημαντική για όσους ενδιαφέρονται για το αγωνιστικό κομμάτι των παιχνιδιών μάχης.