- Πάμε να δούμε το οpening trailer του δυνατού Suikoden 2 HD Remaster: Dunan Unification War - 23 Δεκεμβρίου 2024
- [Φήμη] Νέες λεπτομέρειες για τα μαγνητικά Joy Con και το dock του Switch 2 - 20 Δεκεμβρίου 2024
- Διαθέσιμη η ετήσια ανασκόπηση χρηστών για το 2024 – Δείτε την δική σας! - 20 Δεκεμβρίου 2024
Προς το παρόν, αυτό που μπορεί και πρέπει να εκμεταλλευθεί, κατά την άποψή μου, είναι και αυτό που της δίνεται απλόχερα: H υποστήριξη από την συγκεκριμένη σκηνή η οποία αν μη τι άλλο, απέχει παρασάγγας από το αίσχος του συγκεκαλυμμένου shovelware ως 3rd party support, που κατέληξε να κυκλοφορεί στο Wii και στο Wii-U eshop , ως δήθεν 3rd party υποστήριξη και αθρόας εισροή (δήθεν) indie παραγωγών αντίστοιχα, κατά την δύση της πορείας τους, τηρώντας όμως πάντα μια προσεκτική στάση.
Ταυτόχρονα και στα πλαίσια αυτής της σχέσης με τους indie developers και εξελίσσοντας την θα πρέπει να:
- Να τους βοηθήσει προωθώντας τα παιχνίδια που η ίδια θα διακρίνει ότι αξίζουν.
- Να δώσει εργαλεία στους χρήστες, να προωθήσουν και αυτοί με την σειρά τους τις προτιμήσεις τους.
- Να υπάρχει επιμέλεια (curation) αλλά να μην είναι δρακόντεια. Το ίδιο το dev-kit άλλωστε με την τιμή του αποτελεί από μόνο του εμπόδιο στην αθρόα είσοδο.
- Να τους φερθεί ισότιμα και μεταξύ τους και μεταξύ των λοιπών «κανονικών» τίτλων, αναγνωρίζοντας όμως την διαφορετικότητα τους. (να μην καταλήξει δηλαδή σε ένα πληθωρικό με την κανονική έννοια eshop).
- Γιατί όχι να αγοράσει και κάποιους stand out τίτλους, επεκτείνοντας την βάση των IP της και δημιουργώντας καινούργια franchise. (Όπως π.χ. το Ori εξελίσσεται σε σειρά με 2ο τίτλο).
Έτσι η Nintendo θα μπορέσει, όχι μόνο να καλύψει το προφανές, τα όποια κενά δηλαδή μεταξύ των κυκλοφοριών της, αλλά και να επενδύσει στο μέλλον της, ικανοποιώντας κατά την διαδικασία αυτή ταυτόχρονα όλους τους χρήστες της. Είτε τους casual, είτε το core κοινό της και να εμπλουτίσει την βιβλιοθήκη της, σε ένα μηχάνημα, αν μη τι άλλο ιδανικά φτιαγμένο για αυτού του είδους παιχνιδιών.
Εν κατακλείδι: Η Indie σκηνή, προσφέρει αυτό το είδος gaming, το οποίο ταιριάζει «επί της αρχής» με την φιλοσοφία της Nintendo στο σήμερα ως δημιουργού παιχνιδιών:
“Simple, cheap and fun”
αλλά ταυτόχρονα εξυπηρετεί και την «blue ocean” στρατηγική της Nintendo, λειτουργώντας παράλληλα με τους τρόπους τους οποίους είδαμε και ιδίως διευκολύνοντας την μετάβαση των νέων της χρηστών, στην προσπάθεια διεύρυνσης και συγκράτησης της εγκατεστημένης βάσης τους, στο οικοσύστημά της (capture and contain).