Ειδήσεις

Μια ματιά στην ανάπτυξη των παιχνιδιών του Nintendo 64

Braveheart1980
Βρείτε με σε

Ένα πρόσφατο βίντεο του καναλιού ιστορίας παιχνιδιών Did You Know Gaming έριξε φως σε μερικές σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τα παιχνίδια που παρήχθησαν για το Nintendo 64. Το κανάλι άντλησε αυτές τις πληροφορίες από σπάνια ιαπωνικά περιοδικά παιχνιδιών, πολλά από τα οποία δεν δημοσιεύτηκαν ποτέ στη Δύση.

Μία από τις συνεντεύξεις που ξεχωρίζουν στο βίντεο είναι με τον Shigeru Miyamoto, ο οποίος μιλάει για τη συμμετοχή του στην ανάπτυξη του The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Ο Miyamoto εντάχθηκε στην ομάδα το 1997 για να βοηθήσει στην ολοκλήρωση ενός demo για το Spaceworld, καθώς η ανάπτυξη του παιχνιδιού είχε πάρει περισσότερο χρόνο από τον αναμενόμενο. Αποκάλυψε ότι ο χαρακτήρας Kaepora Gaebora προοριζόταν αρχικά να έχει διχασμένη προσωπικότητα, αλλά αυτό το χαρακτηριστικό κόπηκε λόγω χρονικών περιορισμών. Η Nintendo ανησυχούσε για τον παράγοντα διασκέδασης του ομώνυμου Ocarina του παιχνιδιού και σκέφτηκε ακόμη και την αντικατάστασή του με ένα auto play σύστημα. Ωστόσο, καθώς η ανάπτυξη προχωρούσε, οι ανησυχίες αυτές διαλύθηκαν.

Όσον αφορά τον κύκλο ημέρας/νύχτας του Ocarina of Time, ο Miyamoto είχε αρχικά την πρόθεση να συμπεριλάβει μια λειτουργία που θα μετρούσε τον αριθμό των ημερών που χρειάστηκε ο παίκτης για να σώσει τη Hyrule και θα εμφάνιζε αυτή την πληροφορία στο τέλος του παιχνιδιού. Ωστόσο, λόγω των χρονικών περιορισμών και των περιορισμών που επέβαλε η Nintendo, η ιδέα αυτή εγκαταλείφθηκε.

Το βίντεο του Did You Know Gaming αποκαλύπτει επίσης συναρπαστικά στοιχεία για άλλα παιχνίδια του Nintendo 64, όπως το Pokemon Snap, το Mario Golf και το Mario Tennis. Επισημαίνει ακόμη και μια διασκεδαστική ιστορία για τον Charles Martinet, τον ηθοποιό φωνής του Mario, που ξεπέρασε κάθε όριο στον θάλαμο ηχογράφησης.

Πηγή είδησης :

Αφήστε μια απάντηση