Latest posts by Braveheart1980 (see all)
- Stellar Blade έρχεται στο Switch 2; Οι φήμες που ανατρέπουν τα δεδομένα! - 18 Ιουνίου 2025
- H Capcom μετρά τα Game-Key Cards του Switch 2 ως ψηφιακές πωλήσεις - 18 Ιουνίου 2025
- Fast fusion στο Nintendo Switch 2: ανάλυση ρυθμού καρέ και ανάλυσης - 18 Ιουνίου 2025
Μόλις είδε το φως τη δημοσιότητας έρευνα αναφορικά με την αφοσίωση καταναλωτών σε γνωστά brands. Η μελέτη περιελάμβανε πάνω από 1.000 άτομα, από τα οποία ζητήθηκε να απαντήσουν στο ερώτημα σχετικά με το ποιο brand είναι αυτό στο οποίο είναι αφοσιωμένοι ή που αγοράζουν πιο συχνά. Τα αποτελέσματα για την gaming κατηγορία παιχνιδιών φαίνονται κάτωθι και όπως μπορείτε να δείτε, η Nintendo έρχεται στην τρίτη θέση συνολικά.

Η διαφορά στην αφοσίωση παιχτών στο brand μεταξύ της Microsoft και της Nintendo είναι εξαιρετικά μικρή, αλλά η Sony σίγουρα είναι στην πρώτη θέση μακράν.