Latest posts by Braveheart1980 (see all)
- Πρόσκληση για το Game Developers Meetup #2 – 16/11/2024 - 6 Νοεμβρίου 2024
- Η Nintendo επιβεβαιώνει την προς τα πίσω συμβατότητα του Switch και του Switch Online για τον διάδοχο του Switch - 6 Νοεμβρίου 2024
- Trailer για το Fall Guys x Monsters, Inc. collaboration - 6 Νοεμβρίου 2024
Μόλις είδε το φως τη δημοσιότητας έρευνα αναφορικά με την αφοσίωση καταναλωτών σε γνωστά brands. Η μελέτη περιελάμβανε πάνω από 1.000 άτομα, από τα οποία ζητήθηκε να απαντήσουν στο ερώτημα σχετικά με το ποιο brand είναι αυτό στο οποίο είναι αφοσιωμένοι ή που αγοράζουν πιο συχνά. Τα αποτελέσματα για την gaming κατηγορία παιχνιδιών φαίνονται κάτωθι και όπως μπορείτε να δείτε, η Nintendo έρχεται στην τρίτη θέση συνολικά.
Η διαφορά στην αφοσίωση παιχτών στο brand μεταξύ της Microsoft και της Nintendo είναι εξαιρετικά μικρή, αλλά η Sony σίγουρα είναι στην πρώτη θέση μακράν.