Latest posts by Braveheart1980 (see all)
- Ο Reggie Fils-Aimé αναγνωρίζει πιθανό Easter Egg στο Zelda: Echoes Of Wisdom - 10 Οκτωβρίου 2024
- Η Nintendo ανακοινώνει το Switch Online: Playtest Program σχετικά με κάποιο (?) “New Feature” - 10 Οκτωβρίου 2024
- Έρχεται στο Switch το Stalker: Legends of the Zone Trilogy - 10 Οκτωβρίου 2024
Μόλις είδε το φως τη δημοσιότητας έρευνα αναφορικά με την αφοσίωση καταναλωτών σε γνωστά brands. Η μελέτη περιελάμβανε πάνω από 1.000 άτομα, από τα οποία ζητήθηκε να απαντήσουν στο ερώτημα σχετικά με το ποιο brand είναι αυτό στο οποίο είναι αφοσιωμένοι ή που αγοράζουν πιο συχνά. Τα αποτελέσματα για την gaming κατηγορία παιχνιδιών φαίνονται κάτωθι και όπως μπορείτε να δείτε, η Nintendo έρχεται στην τρίτη θέση συνολικά.
Η διαφορά στην αφοσίωση παιχτών στο brand μεταξύ της Microsoft και της Nintendo είναι εξαιρετικά μικρή, αλλά η Sony σίγουρα είναι στην πρώτη θέση μακράν.