- Ανακοινώθηκε το Lumo 2 - 9 Απριλίου 2025
- Οι μετοχές της Nintendo σημειώνουν πτώση στον απόηχο της δράσης δασμών του Trump - 8 Απριλίου 2025
- CD Projekt Red : Η μέγιστη χωρητικότητα του cartridge παιχνιδιών του NS2 είναι 64GB - 8 Απριλίου 2025
Δεδομένα από την iSpot.tv, μια εταιρεία μέτρησης διαφημίσεων σε πραγματικό χρόνο, η οποία χρησιμοποιεί έξυπνες τηλεοράσεις, αποκάλυψε ότι η Nintendo κυριάρχησε στις τηλεοπτικές δαπάνες της βιομηχανίας videogames τον περασμένο μήνα (Ιούλιος 2018). Όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω γράφημα, οι τηλεοπτικές διαφημίσεις της Νintendo κάλυπταν πάνω από το 31% των συνολικών δαπανών του κλάδου:
Η συνολική δαπάνη της Nintendo για το μήνα φέρεται να ανήλθε σε περίπου 5,8 εκατομμύρια δολάρια. Μια διαφήμιση για το Matio Tennis Aces, που ονομάζεται Swing Into Action, είχε τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό, με περίπου 1,2 εκατομμύρια δολάρια, συμβάλλοντας σε ένα μηνιαίο σύνολο περίπου 399,7 εκατομμυρίων εμφανίσεων διαφημίσεων.
Όπως συμβαίνει συχνά, η Nintendo στοχεύει κυρίως σε φιλικό προς την οικογένεια ακροατήριο, εστιάζοντας σε δίκτυα όπως το Nick Toons, και το Cartoon Network,
Είναι ενδιαφέρον να σημειώσουμε ότι η Sony, μια εταιρεία που είναι συνήθως πρωτοπόρος στη βιομηχανία των τηλεοπτικών δαπανών, δεν υπάρχει πουθενά αυτό το μήνα