- [Video Review] Super Mario Party Jamboree Nintendo Switch 2 Edition Jamboree TV - 28 Ιουλίου 2025
- Θησαυρός από τα σκουπίδια: βρέθηκε σπάνιο αγαλματίδιο Pikachu από την πρώτη ταινία Pokemon! - 28 Ιουλίου 2025
- Όλες οι προκλήσεις του Super Mario Run για το event του Donkey Kong είναι δωρεάν - 28 Ιουλίου 2025
Η Nintendo έχει συχνά θεωρηθεί ότι είναι ελαφρώς πίσω από την εποχή της σε σύγκριση με τους κύριους ανταγωνιστές της σε αρκετούς τομείς, ωστόσο η παρούσα είδηση είναι τέτοια ώστε μας κάνει να καταλαβαίνουμε πως χτίζεται πραγματικά η εμπιστοσύνη σε μια εταιρεία του βεληνεκούς της!
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με μια έκθεση της The Wall Street Journal , η Nintendo φαίνεται να έχει υιοθετήσει μια πιο φιλική προς τον καταναλωτή προσέγγιση στην mobile πρακτική των microtransactions. Οι παίκτες είναι γνωστό ότι ξοδεύουν εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, προσπαθώντας να κερδίσουν, ωστόσο η Nintendo έχει ζητήσει από τους mobile devs να προσαρμόσουν παιχνίδια και να περιορίσουν τα πιθανά microtransactions.
Η κίνηση έρχεται ως ένας τρόπος για να εμποδίσει το πιστό της fanbase να ξοδεύει υπερβολικά χρήματα άσκοπα, ωφελώντας τον παίκτη, αλλά και να διασφαλίσει τη θετική και πελατοκεντρική της φήμη. Σύμφωνα με την Wall Street Journal, ένας υπάλληλος της CyberAgent (μητρικής εταιρίας που έχει βγάλει το Dragalia Lost) δήλωσε ότι “η Nintendo δεν ενδιαφέρεται να βγάλει πολλά χρήματα από έναν και μόνο τίτλο. Αν το χειριζόμασταν αποκλειστικά εμείς θα είχαμε βγάλει πολλά περισσότερα “.