- [Review] Asterix & Obelix Slap Them All! 2 - 8 Φεβρουαρίου 2024
- [Review] Disney Illusion Island - 6 Δεκεμβρίου 2023
- [REVIEW] : Pokemon Scarlet : The teal mask - 12 Οκτωβρίου 2023
Η Nintendo σημειώνει σημαντική ανάπτυξη εκτός της Ιαπωνίας, με την Ασία (εκτός Ιαπωνίας) να γίνεται η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά της εταιρείας. Αυτό προκύπτει από πρόσφατη συζήτηση επενδυτών της Nintendo, στην οποία ο πρόεδρος της Nintendo Shuntaro Furukawa απάντησε σε μια ερώτηση σχετικά με τις πωλήσεις στην «άλλη περιοχή” της Nintendo (ένας όρος που χρησιμοποιεί η Nintendo για να αναφέρεται στην Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και τις περιοχές της Ασίας εκτός Ιαπωνίας).
«Κοιτάζοντας την αύξηση των πωλήσεων περιφερειακών σε σύγκριση με την ίδια περίοδο της προηγούμενης χρήσης», δήλωσε ο Furukawa, «βλέπουμε ότι ενώ οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 67% στην Ιαπωνία, 61% στην Αμερική και 72% στην Ευρώπη, οι πωλήσεις στην “άλλη περιοχή” αυξήθηκαν κατά ένα τεράστιο 152%. […] Ακούμε από την Tencent ότι, στην ηπειρωτική Κίνα, το Ring Fit Adventure ξεκίνησε υπέροχα όταν κυκλοφόρησε στις 3 Σεπτεμβρίου και συνεχίζει να πουλά καλά. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το Ring Fit Adventure αυξάνει τις πωλήσεις του συστήματος Nintendo Switch.
«Οι πωλήσεις στην περιοχή της Ασίας, εκτός της Ιαπωνίας, ήταν 6,7 φορές υψηλότερες κατά το οικονομικό έτος που έληξε τον Μάρτιο του 2020 σε σύγκριση με το έτος που έληξε τον Μάρτιο του 2017, όταν κυκλοφόρησε το Nintendo Switch. Κατά τη στιγμή της κυκλοφορίας του Nintendo Switch, ήταν διαθέσιμο μόνο στις «άλλες περιοχές του Χονγκ Κονγκ, της Σιγκαπούρης και σε μέρη της Μέσης Ανατολής. Έκτοτε, οι περιοχές έχουν διευρυνθεί ώστε να περιλαμβάνουν τη Νότια Κορέα, την Ταϊβάν, την ηπειρωτική Κίνα (πωλήσεις από την Tencent) και άλλα μέρη της Νοτιοανατολικής Ασίας.»
«Εξετάζοντας πώς οι πωλήσεις μας στην περιοχή της Ασίας έχουν γίνει μεγαλύτερο μέρος της επιχείρησής μας, είμαστε πλέον σε θέση να κυκλοφορήσουμε πολλούς τίτλους Nintendo την ίδια στιγμή που ξεκινούν στις μεγάλες αγορές της Ιαπωνίας, των ΗΠΑ και της Ευρώπης, καθώς προσπαθήσαμε να μεταφράσουμε αποτελεσματικότερα το λογισμικό μας σε περισσότερες γλώσσες σύμφωνα με τις αυξανόμενες πωλήσεις σε περιοχές όπως η Νότια Κορέα και η Ταϊβάν.»