Ειδήσεις

Η CD Projekt RED επιβεβαίωσε πως το Cyberpunk 2077 στο Switch 2 χρησιμοποιεί DLSS

Η  CD Projekt RED επιβεβαίωσε πως το Cyberpunk 2077 στο Switch 2 χρησιμοποιεί DLSS
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Ένας από τους πιο φιλόδοξους τίτλους που έχουν προγραμματιστεί για την κυκλοφορία του Nintendo Switch 2, το Cyberpunk 2077 της CD Projekt RED, παρουσιάστηκε μέσω κώδικα υπό εξέλιξη που είδαμε στην περιοδεία παρουσίασης της κονσόλας.

Το Digital Foundry είχε την ευκαιρία να το δοκιμάσει στην πρόσφατη εκδήλωση στο Λονδίνο και ενώ οι αρχικές μας εντυπώσεις έχουν καταγραφεί, πολλά ερωτήματα παρέμειναν αναπάντητα. Χρησιμοποιεί το port το Nvidia DLSS; Η CDPR έχει πλέον επιβεβαιώσει ότι η απάντηση είναι ναι, καθιστώντας αυτό τον πρώτο γνωστό τίτλο που χρησιμοποιεί την τεχνολογία αναβάθμισης που βασίζεται σε μηχανική μάθηση. «Χρησιμοποιούμε μια έκδοση του DLSS διαθέσιμη για το υλικό του Nintendo Switch 2, που υποστηρίζεται από τους Tensor cores της Nvidia», μας είπε η εταιρεία. «Το παιχνίδι χρησιμοποιεί το DLSS και στις τέσσερις λειτουργίες: σε φορητή και σε σταθερή, και στις παραλλαγές απόδοσης και ποιότητας κάθε μίας.» . Σε έναν κόσμο όπου οι προγραμματιστές ωθούν την οπτική τεχνολογία στο επόμενο επίπεδο, η εκτέλεση παιχνιδιών σε πλήρη εγγενή ανάλυση με συνεπή απόδοση καθίσταται μη βιώσιμη, επομένως η απόδοση σε χαμηλότερες αναλύσεις είναι συνηθισμένη, με τη χρήση upscalers για την παραγωγή της τελικής εικόνας. Αυτοί οι upscalers μπορεί να κυμαίνονται από βασική διγραμμική κλιμάκωση έως πιο προηγμένες τεχνικές, όπως το TAA upscaling – όπου πληροφορίες από προηγούμενα καρέ τροφοδοτούνται στο τρέχον για τη βελτίωση της λεπτομέρειας. Το DLSS είναι μια μορφή TAA upscaling, αλλά με μια παραλλαγή – τροφοδοτώντας το καρέ χαμηλότερης ανάλυσης μαζί με ιστορικό από προηγούμενα καρέ και άλλα δεδομένα, όπως διανύσματα κίνησης – χρησιμοποιείται στη συνέχεια ένα νευρωνικό δίκτυο για την ανακατασκευή της εικόνας. Καθώς η GPU του Switch 2 περιλαμβάνει πυρήνες tensor μηχανικής μάθησης, δεν υπάρχει κανένας λόγος για τον οποίο οποιαδήποτε τεχνολογία DLSS δεν θα μπορούσε να έρθει στο υβριδικό σύστημα της Nintendo – με την επιφύλαξη ότι εξακολουθεί να υπάρχει ένα υπολογιστικό κόστος για τη χρήση του.

Πηγή είδησης :

Αφήστε μια απάντηση