Ειδήσεις

Εκπληκτική συνέντευξη για το Final Fantasy 7 Remake – Ο director αποκαλύπτει TA ΠΑΝΤΑ για το Nintendo Switch 2!

Εκπληκτική συνέντευξη για το Final Fantasy 7 Remake – Ο director αποκαλύπτει TA ΠΑΝΤΑ για το Nintendo Switch 2!
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Ο Naoki Hamaguchi, co-director του Final Fantasy 7 Remake και μακροχρόνιο μέλος της δημιουργικής ομάδας της Square Enix, έχει διαμορφώσει το μέλλον μιας από τις πιο αγαπημένες ιστορίες του gaming. Με το Remake να φτάνει τώρα στο Nintendo Switch 2 το 2026, σε μια συνέντευξη με το Nintendo Everything, πρόσφατα αναστοχάστηκε τις προκλήσεις και τους θριάμβους του να φέρει το ταξίδι του Cloud σε ένα νέο κοινό, και τι σημαίνει να βλέπει τη σειρά να βρίσκει ένα σπίτι στο hardware της Nintendo για πρώτη φορά σε πάνω από 2 δεκαετίες.

Ορίστε η πλήρης συζήτησή :

Αυτή είναι η πρώτη σας φορά που αναπτύσσετε για κονσόλα Nintendo σε πάνω από 20 χρόνια. Τι έκανε το να φέρετε το Final Fantasy 7 Remake στο Switch 2 να σας φαίνεται προσωπικά σημαντικό;

Η Square Enix περνάει από ένα νέο κεφάλαιο με νέα ηγεσία, και νιώθω πολύ θετικά για αυτό το όραμα. Όταν η Nintendo πρωτομοιράστηκε τις προδιαγραφές του τελευταίου τους hardware μαζί μας, σκέφτηκα αμέσως: Αν βελτιστοποιήσουμε προσεκτικά, αυτό θα μπορούσε να είναι μια υπέροχη ευκαιρία να φέρουμε το Final Fantasy 7 Remake στους φανατικούς της Nintendo.

Μπορείτε να μιλήσετε για τις απαρχές της έκδοσης Switch 2; Γιατί πίστευε η Square Enix ότι θα ήταν καλό fit, και εξετάστηκε ποτέ για το αρχικό Switch;

Έχουμε πάντα διατηρήσει μια πολύ καλή σχέση με τη Nintendo. Με το αρχικό Switch, πειραματιστήκαμε με cloud εκδόσεις για τίτλους όπως το Kingdom Hearts, αλλά αυτή η προσέγγιση δεν ένιωθε σωστή για το Final Fantasy 7 Remake. Μόλις μάθαμε τι μπορούσε να κάνει το Switch 2, ένιωσε σαν μια φυσική και θετική ευκαιρία.

Ποια ήταν τα μεγαλύτερα εμπόδια στη βελτιστοποίηση του Remake για Switch 2, και ποιες επιτυχίες γιόρτασε η ομάδα σας;

Στη Gamescom και την PAX West, δείξαμε το παιχνίδι να τρέχει στο Switch 2, και τα σχόλια ήταν πολύ ενθαρρυντικά. Μια από τις κύριες προκλήσεις ήταν η κατανάλωση ενέργειας – να σιγουρευτούμε ότι μπορούσαμε να παραδώσουμε δυνατή απόδοση σε handheld λειτουργία χωρίς να θυσιάσουμε ποιότητα. Οι μηχανικοί μας δούλεψαν σε βελτιστοποιήσεις rendering, και καταφέραμε να διατηρήσουμε πολύ υψηλής ποιότητας γραφικά που ένιωθαν πιστά στην έκδοση PlayStation.

Επηρέασε η φορητή φύση του Switch 2 τον τρόπο που προσεγγίσατε τις πιο συναισθηματικές στιγμές της ιστορίας;

Ναι, πολύ. Ξέραμε ότι οι εκφράσεις χαρακτήρων και τα γραφικά ήταν κρίσιμα, ειδικά σε handheld λειτουργία. Ο φωτισμός έγινε βασική εστίαση. Κοιτάξαμε πώς το προσεγγίσαμε στο PS5, και μετά προσαρμόσαμε με post-effects και ομίχλη στο Switch 2 έτσι ώστε εκείνες οι συναισθηματικές στιγμές να λάμπουν ενώ διατηρούσαμε δυνατή απόδοση.

Και ο υπόλοιπος κύκλος του Final Fantasy 7 Remake έρχεται επίσης στο Switch 2. Αυτά τα παιχνίδια είναι ακόμα μεγαλύτερα σε εμβέλεια – ποιες προκλήσεις προβλέπετε;

Δεν μπορώ να μιλήσω για ολόκληρη την εταιρεία, αλλά προσωπικά νομίζω είναι πολύ σημαντικό να βλέπουμε το Final Fantasy και στο Switch 2 και στο Xbox. Αυτό είναι μόνο η αρχή, και ανυπομονώ να φέρω τη σειρά σε μεγαλύτερο κοινό.

Έχετε περιγράψει το Remake ως “rebuild, όχι rewrite.” Πώς έχει καθοδηγήσει αυτή η φιλοσοφία την προσέγγισή σας στις εμβληματικές σκηνές της ιστορίας;

Τα βασικά θέματα του Final Fantasy 7 – ζωή, κληρονομιά, ανθρωπότητα – παραμένουν αμετάβλητα. Αλλά έχουν περάσει δεκαετίες από την αρχική κυκλοφορία. Οι κουλτούρες, η τεχνολογία, και ακόμα οι προοπτικές των παικτών έχουν αλλάξει. Εξετάσαμε όλα αυτά προσεκτικά. Το Part 3 προχωρά καλά, και νομίζω θα είναι πολύ συναρπαστικό και ικανοποιητικό για τους μακροχρόνιους φανατικούς. Έχουμε επίσης ανακοινώσει ότι το Part 2 έρχεται στο Switch 2.

Με τόσους νέους παίκτες να ανακαλύπτουν τον Cloud και τον Sephiroth μέσω του Switch 2, τι ελπίζετε ότι θα πάρει αυτή η γενιά φανατικών από την ιστορία;

Ως παιδί, με ενέπνευσε βαθιά το Final Fantasy, και έπαιξε μεγάλο ρόλο στο να με διαμορφώσει ως δημιουργό. Πιστεύω πραγματικά ότι τα παιχνίδια μπορούν να αλλάξουν τις ζωές των ανθρώπων. Η ελπίδα μου είναι ότι αυτό το remake θα συνεχίσει να εμπνέει και να επηρεάζει μια νέα γενιά, όπως ακριβώς έκανε το αρχικό.

Κοιτώντας πίσω το παιχνίδι του 1997 τώρα μέσα από το φακό του Remake και του Rebirth, πώς έχει αλλάξει η προοπτική σας για το Final Fantasy 7;

Το να παίζω το αρχικό ως φανατικός, και τώρα να μπορώ να το επισκεφθώ ξανά ως προγραμματιστής, ήταν μια βαθιά εμπειρία. Έχει εμβαθύνει τον σεβασμό μου για την ιστορία και τους χαρακτήρες. Με το Part 3, ελπίζω να παραδώσω κάτι που και τιμά αυτή την κληρονομιά και εκπλήσσει τους παίκτες.

Πώς χαρακτηριστικά όπως το GameChat και το screen sharing αλλάζουν τον τρόπο που οι παίκτες μπορούν να βιώσουν το Final Fantasy μαζί;

Δεν μπορώ να σχολιάσω ή επιβεβαιώσω συγκεκριμένα χαρακτηριστικά αυτή τη στιγμή. Αλλά μια από τις μεγαλύτερες ελκυστικότητες του Nintendo Switch ήταν πάντα η δυνατότητα να παίζεις οπουδήποτε, οποτεδήποτε. Αυτός ο είδος προσβασιμότητας είναι πολύ ελκυστικός όταν σκεφτόμαστε πώς θα απολαύσουν οι άνθρωποι το Final Fantasy 7 Remake στο σύστημα.

Μιλώντας με τον Hamaguchi, ήταν αδύνατο να μη νιώσω τον ενθουσιασμό του. Παραδέχτηκε ότι ως παιδί ονειρευόταν να γίνει δημιουργός παιχνιδιών, και τώρα ζει αυτό το όνειρο – κάτι που προφανώς τον γεμίζει με χαρά. Περισσότερες από μια φορές, το πρόσωπό του φωτίστηκε καθώς περιέγραφε τη δουλειά της ομάδας του και τι σήμαινε να φέρει το Final Fantasy 7 σε νέες γενιές. Έφυγα ενθουσιασμένος για εκείνον, και μου θύμισε ότι στον πυρήνα μας, οι περισσότεροι από εμάς που αγαπάμε τα παιχνίδια μοιραζόμαστε την ίδια παρόρμηση: να περάσουμε τις ιστορίες, τους κόσμους, και τις εμπειρίες που μας έκαναν να ερωτευθούμε τα παιχνίδια εξαρχής.

Το Final Fantasy 7 Remake Intergrade κυκλοφορεί για Nintendo Switch 2 στις 22 Ιανουαρίου 2026.

Πηγή είδησης :

Αφήστε μια απάντηση