- [Φήμη] Νέες λεπτομέρειες για τα μαγνητικά Joy Con και το dock του Switch 2 - 20 Δεκεμβρίου 2024
- Διαθέσιμη η ετήσια ανασκόπηση χρηστών για το 2024 – Δείτε την δική σας! - 20 Δεκεμβρίου 2024
- Έρχεται το Bubble Ghost Remake στο Switch - 20 Δεκεμβρίου 2024
Η κοινότητα του gaming εξακολουθεί να αντιδρά στην είδηση ότι η Nintendo και η The Pokemon Company κατέθεσαν αγωγή εναντίον της Pocketpair, των προγραμματιστών πίσω από το Palworld. Αυτό που είναι ενδιαφέρον σχετικά με την αγωγή είναι ότι δεν αφορά την παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων, αλλά των δικαιωμάτων ευρεσιτεχνίας. Η Nintendo και η The Pokemon Company λένε ότι το Palworld “παραβιάζει πολλαπλά δικαιώματα ευρεσιτεχνίας”, αλλά δεν αναφέρουν ποια συγκεκριμένα.
Λοιπόν, ο δικηγόρος πατεντών Kiyoshi Kurihara μπορεί να το έχει καταλάβει αυτό. Ο Kurihara μίλησε πρόσφατα στο Yahoo Japan, όπου μιλάει για μια πατέντα, που κατατέθηκε το 2021, η οποία περιγράφει λεπτομερώς τον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες μπορούν να πιάνουν πλάσματα που συναντούν, με αποτέλεσμα το πλάσμα να τους ανήκει. Αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες κοιτάζουν προς έναν “χαρακτήρα πεδίου” μπροστά τους, απελευθερώνουν ένα “αντικείμενο σύλληψης” που χτυπάει αυτόν τον “χαρακτήρα πεδίου” και αν το πιάσουν, τότε το πλάσμα τους ανήκει.
Η πατέντα σχετίζεται προφανώς με τις Pokeballs του Pokemon, αν και αξίζει να σημειωθεί ότι το στήσιμο της πατέντας φαίνεται να μοιάζει συγκεκριμένα με το πώς πιάνετε Pokemon στο Legends Arceus, το οποίο κυκλοφόρησε το 2022, και όχι με τα παραδοσιακά παιχνίδια Pokemon που κυκλοφορούν εδώ και δεκαετίες. Είναι αυτό το στυλ του Legends Arceus για να πιάνεις πλάσματα που το Palworld φαίνεται να έχει ομοιότητες με αυτό. Εξαιτίας αυτού, ο Kurihara αναφέρει ότι, ενώ μπορεί να μην είναι η μόνη πατέντα στην οποία αναφέρονται η Nintendo και η The Pokemon Company στην αγωγή τους, μπορεί να είναι αυτή που τελικά προώθησε τις δύο εταιρείες να αναλάβουν δράση εξ αρχής.