- Y. Village: το νέο ψυχολογικό θρίλερ τρόμου στο Nintendo Switch - 11 Ιουλίου 2025
- Dragon Quest HD-2D remake στην κορυφή των πιο αναμενόμενων παιχνιδιών - 11 Ιουλίου 2025
- Raidou Remastered: το κλασικό RPG επιστρέφει με νέο trailer και βελτιώσεις - 11 Ιουλίου 2025
Η Digital Foundry προχώρησε σε τεχνική ανάλυση του Cyberpunk 2077: Ultimate Edition στη νέα κονσόλα Switch 2, αξιολογώντας την απόδοση τόσο της βασικής ιστορίας όσο και της επέκτασης Phantom Liberty στο νέο σύστημα της Nintendo.
Αρχικά, επισημάνθηκε πως η ενσωμάτωση της επέκτασης Phantom Liberty αποτελεί αξιοσημείωτο επίτευγμα, δεδομένου ότι η CD Projekt Red επέλεξε να παραλείψει τις κονσόλες PS4 και Xbox One, εστιάζοντας σε δυνατά μηχανήματα της τρέχουσας γενιάς. Το γεγονός ότι το Switch 2 μπορεί να διαχειριστεί το περιεχόμενο αυτό καθόλου κρίνεται αξιέπαινο, αν και αποτελεί το σημείο όπου η απόδοση της πλατφόρμας παρουσιάζει το μεγαλύτερο βάρος.
Το παιχνίδι προσφέρει κατ’ αρχήν τέσσερις οπτικές λειτουργίες: ποιότητα στα 30fps και απόδοση στα 40fps, με αντίστοιχες επιλογές για φορητή χρήση. Οι αναλύσεις που παρατηρούνται σε κάθε λειτουργία έχουν ως εξής:
– Φορητή Απόδοση: **640x360** – **1280x720**
– Φορητή Ποιότητα: **800x450** – **1440x810**
– Συνδεδεμένη με βάση Απόδοση: **960x540** – **1920x1080**
– Συνδεδεμένη με βάση Ποιότητα: **1280x720** – **1920x1080**
Εφαρμόζεται χρήση της τεχνολογίας **DLSS**, αν και σε σκηνές με έντονη δράση παρουσιάζονται ορισμένες οπτικές ατέλειες, όπως θολούρα και θόρυβος στον χρόνο. Παρ’ όλα αυτά, εκτός από την ανάλυση, οι διαφορές στην οπτική ποιότητα ανάμεσα σε λειτουργία φορητής και συνδεδεμένης χρήσης είναι ελάχιστες.
Σε σύγκριση με άλλες κονσόλες, το Switch 2 λειτουργεί με ρυθμίσεις υφής αντίστοιχες αυτών του **PS5**, τοποθετώντας το πάνω από **Xbox Series X** και **PS4**. Πολλές υφές παραμένουν ενιαίες σε όλες τις πλατφόρμες εξαιτίας σχεδιαστικών επιλογών, όμως όπου εντοπίζεται διαφορά, το Switch 2 διακρίνεται ως μία από τις πιο αναβαθμισμένες κονσόλες. Επιπροσθέτως, η αξιοποίηση της **DLSS** βελτιώνει σημαντικά την ευκρίνεια των εικόνων σε σχέση με το **PS4**.
Αντίθετα, όσον αφορά την πυκνότητα πεζών και οχημάτων, το Switch 2 βρίσκεται σε επίπεδα πιο κοντινά στο **PS4**, γι’ αυτό και οι δρόμοι της Night City φαίνονται κάπως πιο άδειοι σε αυτή την πλατφόρμα. Η επιλογή αυτή στοχεύει κυρίως στη διατήρηση σταθερού ρυθμού καρέ, χωρίς όμως να μειώνεται το συνολικό εντυπωσιακό αποτέλεσμα που προσφέρει η κονσόλα. Στα εσωτερικά περιβάλλοντα, οι σκιές είναι πιο ποιοτικές σε σχέση με το **PS4**, ενώ αντίθετα οι εξωτερικές σκιές που παράγονται από τον ήλιο υστερούν ελαφρώς.
Στον τομέα του ρυθμού καρέ, το Switch 2 αποδίδει καλά, διατηρώντας το στόχο των 30fps σε λειτουργία ποιότητας για την κύρια ιστορία. Ωστόσο, στην επέκταση Phantom Liberty, η αυξημένη πολυπλοκότητα των περιβαλλόντων οδηγεί τον ρυθμό καρέ να πέφτει μεταξύ **20–25** fps.
Στη λειτουργία απόδοσης με **40fps**, τα αποτελέσματα είναι ανάμεικτα. Στα εσωτερικά περιβάλλοντα η εμπειρία είναι ομαλή, διατηρώντας τον ρυθμό κοντά στα **40fps**, όμως σε εξωτερικά σημεία με πυκνή δράση, όπως συγκρούσεις πυροβολισμών, η απόδοση υποχωρεί στα **30fps** ή και ελαφρώς χαμηλότερα.
Τέλος, στην φορητή λειτουργία, η εκτίμηση είναι πως οι ρυθμοί καρέ είναι σε μεγάλο βαθμό συγκρίσιμοι με αυτούς στη συνδεδεμένη χρήση, αν και η Digital Foundry δε μπόρεσε να πραγματοποιήσει πλήρως τις σχετικές δοκιμές. Χάρη στη λειτουργία **VRR**, η φορητή εμπειρία ενδέχεται να προσφέρει ομαλότερο gameplay, αν και στις στιγμές όπου η απόδοση πέφτει κάτω από τα **30fps**, τα προβλήματα γίνονται περισσότερο εμφανή.