Ειδήσεις

Capcom: Το κλείσιμο του 3DS eShop ήταν ένας λόγος για τον οποίο το Monster Hunter Stories επανήλθε

Capcom: Το κλείσιμο του 3DS eShop ήταν ένας λόγος για τον οποίο το Monster Hunter Stories επανήλθε
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Η ιαπωνική έκδοση του Famitsu συνάντησε πρόσφατα τον παραγωγό του Monster Hunter Stories, Yoshihiro Akira, για να μιλήσει για την απόφαση να επιστρέψει το αρχικό βιντεοπαιχνίδι Monster Hunter Stories. Ένας από τους λόγους που τονίστηκαν για την απόφαση αυτή ήταν επειδή η Nintendo είχε αποφασίσει να κλείσει το Nintendo 3DS eShop, κάτι που στη συνέχεια σήμαινε ότι ήταν πιο δύσκολο για τους οπαδούς να παίξουν τη σειρά. Ακολουθούν τα όσα ειπώθηκαν:

“Η υποστήριξη που λάβαμε σε όλο τον κόσμο από τους παίκτες που απολάμβαναν το Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin, που κυκλοφόρησε το 2021, ήταν ένα μεγάλο μέρος αυτού. Και με τη λήξη της υπηρεσίας του online καταστήματος του 3DS, έγινε πιο δύσκολο να παίξουμε πλήρως με τη σειρά, οπότε αποφασίσαμε να τη μεταφέρουμε στην τρέχουσα γενιά.

Προκειμένου να ενθαρρύνουμε τη σειρά να παιχτεί πλήρως, ή ακόμα και να επιτρέψουμε στους παίκτες που είχαν παίξει στο παρελθόν να το ξανακάνουν, εκφωνήσαμε πλήρως το παιχνίδι στα αγγλικά και στα ιαπωνικά, καθώς και φτιάξαμε ένα “μουσείο” με πράγματα όπως το υλικό παραγωγής και τα BGM tracks”.

“Η διαδικασία της μεταφοράς ενός παλαιότερου παιχνιδιού και η λειτουργία του στις τρέχουσες πλατφόρμες απαιτεί πολύ χρόνο. Η ανάπτυξη ξεκίνησε με προγράμματα που διάβαζαν προσεκτικά τον πηγαίο κώδικα. Από την άποψη του συστήματος, το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν η διεπαφή χρήστη. Η έκδοση για το 3DS διαθέτει δύο οθόνες, συμπεριλαμβανομένης μιας οθόνης αφής, ενώ η έκδοση για smartphone έγινε επίσης με χειριστήρια αφής. Το Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin, το οποίο μπορούσε να παιχτεί στο Nintendo Switch, το PS4 και το Steam, είχε μια βάση που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για αυτό το remake.

Όσον αφορά τα πράγματα που ήταν εύκολα, ένας τομέας ήταν η επιλογή των έργων τέχνης που θα προστεθούν στο “Μουσείο” ως πρόσθετο περιεχόμενο που ανέφερα προηγουμένως. Ευτυχώς, το αρχείο από εκείνη την εποχή ήταν ακόμα καλά φυλαγμένο, οπότε μπορέσαμε να προσθέσουμε έργα τέχνης από τη διαδικασία ανάπτυξης και να επιτρέψουμε στους ανθρώπους να βυθιστούν πλήρως στον κόσμο”.

Πηγή είδησης :

Αφήστε μια απάντηση