- Νέα πατέντα της Nintendo δείχνει ότι το Switch 2 θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει AI upscaling τύπου DLSS - 3 Ιανουαρίου 2025
- Τίτλοι τέλους για την Punch-Out!! σειρά; - 3 Ιανουαρίου 2025
- Trailer και ημερομηνία κυκλοφορίας για το Boti: Byteland Overclocked - 3 Ιανουαρίου 2025
Στην ετήσια έκθεσή του για το 2024 σχετικά με την κατάσταση της προμήθειας ορυκτών πόρων στη βιομηχανία παιχνιδιών, ο Brendan Sinclair του Unlosing Writer, ένας βετεράνος δημοσιογράφος που προηγουμένως συνεργαζόταν με το GamesIndustry.biz, έδωσε τα εύσημα τόσο στη Nintendo- η οποία έφτασε το 99% του ποσοστού συμμόρφωσης με τη νομοθεσία για τα ορυκτά από ζώνες συγκρούσεων – όσο και στη Microsoft για τις προόδους που είχαν κάνει από την περσινή έκθεση, ενώ σημείωσε ότι η τελευταία, η οποία ανέβηκε από το 65% του ποσοστού συμμόρφωσης πέρυσι στο 87% φέτος.
Τα ορυκτά σύγκρουσης (κασσίτερος, ταντάλιο, βολφράμιο και χρυσός, συλλογικά γνωστά ως 3TGs) είναι ορυκτά που προέρχονται από τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό (ΛΔΚ) και τις γύρω χώρες – οι οποίες μερικές φορές αναφέρονται ως “καλυπτόμενες χώρες” στο πλαίσιο της νομοθεσίας για τα ορυκτά σύγκρουσης.
Στη βιομηχανία παιχνιδιών, τα 3TGs χρησιμοποιούνται από τους κατασκευαστές για την κατασκευή υλικού, κυρίως κονσόλες, και οι “τρεις μεγάλες” Nintendo, Microsoft και Sony είχαν στο παρελθόν προβλήματα με την προμήθεια.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ευρωπαϊκή Ένωση επιβάλλουν στις εταιρείες να γνωστοποιούν την προμήθεια ορυκτών 3TG από καλυπτόμενες χώρες, τα καθεστώτα και οι ένοπλες πολιτοφυλακές των οποίων είναι γνωστά για καταναγκαστική εργασία και παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, και επιπλέον χρησιμοποιούν τις πωλήσεις των 3TG για τη χρηματοδότηση των προγραμμάτων τους και την τροφοδοσία πολέμων.
Στις ΗΠΑ, το τμήμα 1502 του νόμου Dodd-Frank Wall Street Reform and Consumer Protection Act, από τη θέσπισή του το 2010, απαιτεί από τις εταιρείες να επιθεωρούν τις αλυσίδες εφοδιασμού τους με ορυκτά από ανεξάρτητους ελεγκτές και από τις επιχειρήσεις να δημοσιεύουν εκθέσεις στο κοινό που να διασφαλίζουν ότι σημειώνουν πρόοδο στην προσπάθειά τους για προμήθεια.
Και στην ΕΕ, ο νόμος για τον κανονισμό για τα ορυκτά σύγκρουσης, που τέθηκε σε ισχύ το 2021, πήρε το παράδειγμα που έθεσε η Dodd-Frank περαιτέρω, εξετάζοντας πέρα από τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό και τους γείτονές της και κάθε περιοχή που χαρακτηρίζεται ως ζώνη σύγκρουσης ή περιοχή υψηλού κινδύνου από τα Ηνωμένα Έθνη. Αξίζει να σημειωθεί, ωστόσο, ότι συνεχίζει να στοχεύει μόνο τα 3TG και όχι όλα τα ορυκτά που τα καθεστώτα στις περιοχές αυτές ενδέχεται να πωλούν για να χρηματοδοτήσουν την κυριαρχία τους.
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η Nintendo σημείωσε πρόοδο το 2024, πηγαίνοντας από το 95% της συμμόρφωσης στο σχεδόν 100% κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους. Ωστόσο, ο Sinclair σημειώνει επίσης ότι, πριν από το 2022, η Nintendo απέφευγε να συνεργάζεται με επιχειρήσεις και προμηθευτές από χώρες που καλύπτονται – κάτι που ήταν αντίθετο με τη διεθνή γνώμη, καθώς κρατούσε τη ροή μετρητών (και, συνεπώς, τη σταθερότητα) μακριά από περιοχές που την είχαν απόλυτη ανάγκη. Έχοντας διορθώσει το λάθος της από τότε, η Nintendo έχει πλέον ηθικές πηγές μέσα και γύρω από τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό – που επαινείται από τον Sinclair ως “καλό σημάδι” της βελτίωσης της εταιρείας – και μπορεί ακόμη και να είναι σε καλό δρόμο για να επιτύχει ένα τέλειο ποσοστό συμμόρφωσης 100%.
Στην ίδια έκθεση, η Sinclair ασχολήθηκε επίσης με τον τρόπο με τον οποίο άλλες εταιρείες παιχνιδιών, όπως η Sony, η GameStop και η Logitech, χειρίστηκαν το θέμα. Η Sony συνέχισε την τάση οπισθοδρόμησης από τα προηγούμενα χρόνια, με το ποσοστό συμμόρφωσης να ανέρχεται στο 69%, από 73% πέρυσι και 75% πρόπερσι.
Τ