- [Φήμη] Η Ubisoft έχει σχεδιάσει “περισσότερα από μισή ντουζίνα παιχνίδια” για το Switch 2 - 14 Ιανουάριος 2025
- Έρχεται demo για το Phantom Brave: The Lost Hero - 14 Ιανουάριος 2025
- Πάμε να γνωρίσουμε την Catherine του Civilization 7 - 14 Ιανουάριος 2025
Μια μυστηριώδης καταχώριση μπορεί τελικά να επιβεβαίωσε το όνομα της επόμενης κονσόλας της 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 λοιπόν! Μέχρι σήμερα, τα μόνα στοιχεία για τη νέα κονσόλα της 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 είναι ότι υπάρχει, ότι θα είναι συμβατή προς τα πίσω με τα υπάρχοντα παιχνίδια 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡, ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί το 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 𝐎𝐧𝐥𝐢𝐧𝐞 και ότι θα ανακοινωθεί πριν από το τέλος Μαρτίου 𝟐𝟎𝟐𝟓. Ακόμα και το όνομα του επόμενου συστήματος της 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 είναι ένα μυστήριο.
Ενώ το 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 𝟐 μπορεί να μοιάζει προφανές, μιλάμε για την εταιρεία που επέλεξε το 𝐖𝐢𝐢 𝐔 ως όνομα. Μια νέα καταχώριση για μια θήκη μεταφοράς στο 𝐀𝐥𝐢𝐛𝐚𝐛𝐚 μπορεί να έχει επιβεβαιώσει το όνομα πριν από οποιαδήποτε επίσημη ανακοίνωση. Μια θήκη μεταφοράς “𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 𝟐” είναι διαθέσιμη στο 𝐀𝐥𝐢𝐛𝐚𝐛𝐚. Η καταχώριση αφορά μια θήκη μεταφοράς που διατίθεται στην αγορά ειδικά για το 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 𝟐, με μεγαλύτερο εσωτερικό από τη θήκη του υπάρχοντος 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡. Αν αυτή η καταχώριση είναι 𝐥𝐞𝐠𝐢𝐭, τότε μπορεί τελικά να έχει επιβεβαιώσει ότι η κονσόλα ονομάζεται 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 𝟐. Αυτό είναι κάτι που οι διαρροές έχουν επιφυλαχθεί να επιβεβαιώσουν στο παρελθόν, αλλά έχει απόλυτη λογική, ειδικά αν λάβουμε υπόψη την προβληματική προώθηση του 𝐖𝐢𝐢 𝐔.
Ωστόσο, υπάρχουν λόγοι να αμφιβάλλουμε. Η καταχώριση θα μπορούσε εύκολα να έχει γίνει από μια τρίτη εταιρεία στην Κίνα, χρησιμοποιώντας το εμπορικό σήμα του 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 χωρίς άδεια. Εάν η καταχώριση αφαιρεθεί, τότε αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι έχει αφαιρεθεί κατόπιν αιτήματος της 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨. Έχουν υπάρξει και άλλες διαρροές για το 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 𝐒𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 𝟐 από την Κίνα πρόσφατα, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που μπορεί να δείχνουν τα φερόμενα νέα σχέδια των 𝐉𝐨𝐲-𝐂𝐨𝐧. Αν η νέα κονσόλα της 𝐍𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐝𝐨 παράγεται στην Κίνα, τότε είναι πιθανό οι κατασκευαστές να έχουν τη διορατικότητα να κυκλοφορήσουν προϊόντα με το σωστό μέγεθος και το σωστό 𝐛𝐫𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠. Για να δούμε!