Latest posts by Braveheart1980 (see all)
- [Φήμη] Νέες λεπτομέρειες για τα μαγνητικά Joy Con και το dock του Switch 2 - 20 Δεκεμβρίου 2024
- Διαθέσιμη η ετήσια ανασκόπηση χρηστών για το 2024 – Δείτε την δική σας! - 20 Δεκεμβρίου 2024
- Έρχεται το Bubble Ghost Remake στο Switch - 20 Δεκεμβρίου 2024
Αν και ο Goku έρχεται στο Nintendo Switch σε νέο παιχνίδι αυτόν τον Σεπτέμβριο, η Bandai Namco εξακολουθεί να δείχνει έμπρακτα την υποστήριξη της για την από το 2018 κυκλοφορία του Dragon Ball FighterZ .Μόλις κυκλοφόρησε η έκδοση 1.28 και αυτό το “απολύτως τεράστιο” patch έχει ενθουσιάσει την κοινότητα.
Ο επαγγελματίας esports Fighter ApologyMan σημείωσε επίσης πόσο σημαντική είναι αυτή η ενημέρωση:
“Έχω βιώσει κάθε patch του Dragon Ball Fighters από την αρχή μέχρι το τέλος … όταν είδα τις σημειώσεις για το 1.28 patch, θεωρούσα πως αυτό που συμβαίνει, είναι απολύτως τρελό … πρέπει να το δείτε μόνοι σας.“
Αναλυτικά οι αλλαγές με επιφύλαξη:
- Air Guard Cancel: Guard Cancels can now be performed in the air for the same cost as ground usage.
- Guard Cancel Vanish: By spending two bars of meter, players can use a Vanish out of Guard Cancels. No assists or follow-ups can be performed after the hit.
- Z Change: Z Change can be performed after any special with no meter cost.
- Float Status: Any attack that ends in the air grants characters the Float Status for more mixup and combo options.
- Ki Charge: Now deflects Ki Blasts on frame 1 and can be performed after blocking a Ki Blast.
- Dragon Rush: Can be performed during a Ki Charge by pressing medium attack.
- Sparking Blast: Can no longer run out during combos.
- Z Assist: Chip Damage removed from some assists.
- Z Assist Type C: Lengthened cooldown time between uses.
- EX Specials: Meter increase scaling now only dependent on time and not the opponent’s status. Lengthened tine during which Ki Gauge increase scaling applies.
- High Jumps: New shortcut implemented by holding unique attack button while jumping.
- Super Attack Damage Scaling: Reduced damage scaling for attacks used after Supers excluding Ultimate Z Changes (DHC).
- Jumping Heavy: Opponent is now knocked forward when there is a camera motion. Fixed Dragon Ball glitch.
- Crouching Heavy (2H): Some characters have more active frames. Lengthened time for air invincibility.
- Ki Blast Deflect: When any attack deflects a Ki Blast, other moves can be performed like with Super Dash and Z Reflect.
Πηγή είδησης :