Ειδήσεις

ΤΕΡΑΣΤΙΟ patch για το Dragon Ball FighterZ

ΤΕΡΑΣΤΙΟ patch για το Dragon Ball FighterZ
Braveheart1980
Βρείτε με σε

Αν και ο Goku έρχεται στο Nintendo Switch σε νέο παιχνίδι αυτόν τον Σεπτέμβριο, η Bandai Namco εξακολουθεί να δείχνει έμπρακτα την υποστήριξη της για την από το 2018 κυκλοφορία του Dragon Ball FighterZ .Μόλις κυκλοφόρησε η έκδοση 1.28 και αυτό το “απολύτως τεράστιο” patch έχει ενθουσιάσει την κοινότητα.

Ο επαγγελματίας esports Fighter ApologyMan σημείωσε επίσης πόσο σημαντική είναι αυτή η ενημέρωση:

Έχω βιώσει κάθε patch του Dragon Ball Fighters από την αρχή μέχρι το τέλος … όταν είδα τις σημειώσεις για το 1.28 patch, θεωρούσα πως αυτό που συμβαίνει, είναι απολύτως τρελό … πρέπει να το δείτε μόνοι σας.

Αναλυτικά οι αλλαγές με επιφύλαξη:

  • Air Guard Cancel: Guard Cancels can now be performed in the air for the same cost as ground usage.
  • Guard Cancel Vanish: By spending two bars of meter, players can use a Vanish out of Guard Cancels. No assists or follow-ups can be performed after the hit.
  • Z Change: Z Change can be performed after any special with no meter cost.
  • Float Status: Any attack that ends in the air grants characters the Float Status for more mixup and combo options.
  • Ki Charge: Now deflects Ki Blasts on frame 1 and can be performed after blocking a Ki Blast.
  • Dragon Rush: Can be performed during a Ki Charge by pressing medium attack.
  • Sparking Blast: Can no longer run out during combos.
  • Z Assist: Chip Damage removed from some assists.
  • Z Assist Type C: Lengthened cooldown time between uses.
  • EX Specials: Meter increase scaling now only dependent on time and not the opponent’s status. Lengthened tine during which Ki Gauge increase scaling applies.
  • High Jumps: New shortcut implemented by holding unique attack button while jumping.
  • Super Attack Damage Scaling: Reduced damage scaling for attacks used after Supers excluding Ultimate Z Changes (DHC).
  • Jumping Heavy: Opponent is now knocked forward when there is a camera motion. Fixed Dragon Ball glitch.
  • Crouching Heavy (2H): Some characters have more active frames. Lengthened time for air invincibility.
  • Ki Blast Deflect: When any attack deflects a Ki Blast, other moves can be performed like with Super Dash and Z Reflect.
Πηγή είδησης :

Αφήστε μια απάντηση