- Ο Shigeru Miyamoto λέει ότι το Wii είναι ξεχωριστό γι’ αυτόν λόγω του τρόπου με τον οποίο επέκτεινε το gaming - 20 Ιανουαρίου 2025
- Νέα διαρροή επιβεβαιώνει την ύπαρξη hall effect joysticks στο Switch 2 - 20 Ιανουαρίου 2025
- Το trailer του Switch 2 συνεχίζει να σημειώνει εντυπωσιακά ποσοστά θέασης - 20 Ιανουαρίου 2025
Αυτήν την εβδομάδα, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, μαζί με 9 Οργανώσεις Καταναλωτών, από όλη την Ευρώπη, ξεκινάει ένα κάλεσμα, για να συγκεντρώσει μαρτυρίες καταναλωτών, ώστε να εξακριβωθεί εάν οι καταναλωτές στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν προβλήματα με την κονσόλα Nintendo switch, όπως σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Σύντομα μετά την είσοδο στην αγορά, το Μάρτιο του 2017, του Nintendo Switch, παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα, στα χειριστήρια σε πολλές κονσόλες. Το πρόβλημα έγινε γνωστό με τον όρο “Joy-Con-Drift”. Το πρόβλημα αυτό κάνει τους χαρακτήρες του παιχνιδιού να κινούνται από μόνοι τους, χωρίς ο παίκτης να αγγίζει το χειριστήριο, κάνοντας έτσι την κονσόλα άχρηστη.
Η κονσόλα έχει πουλήσει 68 εκατομμύρια σε παγκόσμιο επίπεδο. Πολλά από αυτά τα εκατομμύρια πουλήθηκαν σε καταναλωτές στην Ευρώπη. Οι Ενώσεις Καταναλωτών στο Βέλγιο και στη Γαλλία έχουν δεχτεί 800 και 9000 παράπονα, αντίστοιχα, από καταναλωτές που αντιμετώπισαν αυτό το πρόβλημα.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. μαζί με άλλες 9 οργανώσεις καταναλωτών-μέλη της BEUC (Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών) από τη Γαλλία (UFC-Que Choisir), το Βέλγιο (Test-Achats), την Ολλανδία (Consumentenbond), την Πορτογαλία (DECO), την Ιταλία (Consumatori Italiani per l’Europa), τη Νορβηγία (Forbrukerrådet), τη Σλοβενία (Zveza Potrošnikov Slovenije – ZPS), τη Σλοβακία (Spoločnosti ochrany spotrebiteľov) και την Ελλάδα (ΚΕ.Π.ΚΑ. – ΕΚΠΟΙΖΩ), ζητά από τους καταναλωτές να επικοινωνήσουν μαζί μας, εάν έχουν αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα, ώστε να διασφαλίσουμε ότι οι καταναλωτές έχουν ίση και ίδια μεταχείριση, σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσα από την Πράσινη Συμφωνία, προωθεί πολιτικές που θα καταστήσουν τα προϊόντα πιο βιώσιμα. Δηλαδή, έχουν θέσει, ως προτεραιότητα, πολιτικές, για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των προϊόντων, για διορθώσεις προϊόντων που παρουσιάζουν πρόβλημα, για αντιμετώπιση της πρόωρης απαξίωσης. Οι επιχειρήσεις πρέπει να διασφαλίζουν ότι τα προϊόντα τους ανταποκρίνονται, στις λογικές προσδοκίες των καταναλωτών. Και, φυσικά, σε περίπτωση που αποτυγχάνουν, τα προϊόντα τους να ικανοποιήσουν τους καταναλωτές, πρέπει να βρίσκουν λύσεις, γρήγορα.
Όμως, συχνά, η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Από σήμερα, καλούμε τους καταναλωτές να μας στείλουν τη δική τους μαρτυρία, για τα συνεχιζόμενα προβλήματα με τις κονσόλες της Nintendo. Έχουμε πληροφορηθεί ότι καταναλωτές από άλλες χώρες παραπονούνται ότι η κονσόλα χαλάει νωρίτερα από το αναμενόμενο, ότι δεν τους δίνεται καμία επιλογή για διόρθωση, ότι αναγκάζονται να αντικαταστήσουν τις κονσόλες, γεγονός που κοστίζει ακριβά. Σήμερα, λοιπόν καλούμε τους καταναλωτές να δράσουν και να καταθέσουν την εμπειρία τους με την κονσόλα Nintendo Switch, θα μας βοηθήσουν να αποφασίσουμε για τυχόν περαιτέρω δράσεις.
Παρακαλούμε απαντήστε στο ερωτηματολόγιο: https://bit.ly/kepka_nintendo