- Αντιμέτωπη με αγωγή η Sega από τον μουσικό & τραγουδιστη του ‘Live And Learn’ theme του Sonic Adventure 2 - 23 Δεκεμβρίου 2024
- Νέο trailer για το One Piece Odyssey - 23 Δεκεμβρίου 2024
- Πάμε να δούμε το οpening trailer του δυνατού Suikoden 2 HD Remaster: Dunan Unification War - 23 Δεκεμβρίου 2024
Νωρίτερα φέτος, η Nintendo αποκάλυψε ότι το hookshot καταργήθηκε από το Zelda: Breath of the Wild. Το hookshot έχει εμφανιστεί στο παρελθόν σε πολλά παιχνίδια Zelda, αλλά δεν έκανε εμφάνιση στον τίτλο για το Switch και το Wii U. Η Nintendo μίλησε περισσότερο για το hookshot στο Zelda: Breath of the Wild και γιατί δεν ήταν κατάλληλο για τον τίτλο, ως μέρος μιας νέας συνέντευξης με το IGN. Ο παραγωγός σειράς Eiji Aonuma ξεκίνησε με τα εξής:
Σκεφτήκαμε να χρησιμοποιήσουμε το [hookshot] για να σκαρφάλωμα. Αλλά αρχικά όταν είχαμε το hookshot [στα προηγούμενα παιχνίδια Zelda], ήταν πάντα για να στοχεύετε κάτι. Αλλά αυτού του είδους ο τρόπος χρήσης δεν προκρίθηκε στο Breath of the Wild. Αν είχε την παλαιά λόγική το hookshot, έπρεπε να το δίναμε προς το τέλος του παιχνιδιού, ή αλλιώς οι παίκτες θα μπορούσαν απλά να πάνε οπουδήποτε. Αλλά σε αυτό το παιχνίδι, μπορείτε να έχετε το ίδιο αποτέλεσμα με την αναρρίχηση και το αλεξίπτωτο.
Ο διευθυντής Hidemaro Fujibayashi μοιράστηκε επίσης λίγα λόγια για το θέμα. Η ομάδα πειραματίστηκε με διπλά hookshots που θα σας επιτρέπαν να “πάτε οπουδήποτε, όπως ο Spider-Man”.
Ο Fujibayashi είπε:
Στα αρχικά στάδια ανάπτυξης, κάναμε κάποιες δοκιμές με διπλά hookshots ώστε να μπορούμε να πάμε οπουδήποτε, όπως ο Spider-Man. Η κινητικότητα και η ταχύτητά ήταν απλά απίστευτη. Κάναμε κάποιες δοκιμές.
Ειλικρινά, το hookshot θα κατέστρεψε ολοσχερώς την αναρρίχηση. Υπάρχουν πολλοί οπαδοί ακόμα και σε αρκετά υψηλά επίπεδα, που τους αρέσει πραγματικά το hookshot και με πίεζαν συνεχώς. Τελικά αναγκάστηκα να πω «Όχι! Hookshot θα φύγει. Δεν θα υπάρξει hookshot σε αυτό το παιχνίδι. Αν βάλουμε το hookshot σε αυτό το παιχνίδι, δεν πρόκειται να λειτουργήσει.