Ειδήσεις

Η Unreal Engine ετοιμάζεται για το Switch

Η Unreal Engine ετοιμάζεται για το Switch
Nicilos
Βρείτε με σε
Latest posts by Nicilos (see all)

Μετά τις φήμες για τη δύναμη του Switch όταν είναι συνδεδεμένο με τη βάση και χωρίς φαίνεται να υπάρχει κάποια επιβεβαίωση από προγραμματιστή της Unreal Engine 4.

Συγκεκριμένα, βρέθηκε ένας φάκελος στην έκδοση 4.14 Unreal Engine 4 με τις ονομασίες Switch, SwitchConsole και SwitchHandheld.

Από τα settings γίνεται αντιληπτό ότι υπάρχει μια πτώση 66% στην ανάλυση της οθόνης, άρα κοντά στα 720p όταν το Switch είναι φορητό.

Ορίστε τα ακριβή settings σε περίπτωση που αναρωτιέστε.

[Switch DeviceProfile]
+CVars=sg.ViewDistanceQuality=2
+CVars=sg.AntiAliasingQuality=2
+CVars=sg.ShadowQuality=2
+CVars=sg.PostProcessQuality=2
+CVars=sg.TextureQuality=2
+CVars=sg.EffectsQuality=2
+CVars=r.ScreenPercentage=100

[SwitchConsole DeviceProfile]
DeviceType=Switch
BaseProfileName=Switch

[SwitchHandheld DeviceProfile]
DeviceType=Switch
BaseProfileName=Switch
+CVars=sg.ViewDistanceQuality=1
+CVars=sg.AntiAliasingQuality=1
+CVars=sg.ShadowQuality=1
+CVars=sg.PostProcessQuality=1
+CVars=sg.TextureQuality=1
+CVars=sg.EffectsQuality=1
+CVars=r.ScreenPercentage=66

Αφήστε μια απάντηση