- Ο παραγωγός της Sonic Team λέει ότι οι αναβιώσεις παλαιότερων τίτλων παραμένουν στο τραπέζι - 13 Νοεμβρίου 2024
- Το εμπνευσμένο από το Wario Land platformer ‘Antonblast’ θα κυκλοφορήσει και σε catridge στο Switch το 2025 - 13 Νοεμβρίου 2024
- Επίσημο launch trailer για το Tetris Forever - 13 Νοεμβρίου 2024
Όπως συμβαίνει με τα παιχνίδια της Nintendo , όταν υπάρχει μια καθυστέρηση είναι συνήθως για έναν πολύ καλό λόγο. Σε αυτή την περίπτωση δεν ήταν άλλος από την εξασφάλιση της ποιότητας του Yoshi’s Crafted World, της νέας περιπέτειας του αγαπημένου μας δεινοσαυράκου, και μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η αναμονή αξίζε τον κόπο, καθώς έχει οδηγήσει σε ένα πολύ διασκεδαστικό και ευχάριστο τίτλο!
[video_embed name=”yoshi2″]
Όπως γνωρίζετε ήδη αν παρακολουθείτε τακτικά τα νέα του ninty.gr, ο τίτλος αφορά ένα 2D (άντε 2.5D) platform παιχνίδι που ωστόσο επικεντρώνεται στην εξερεύνηση και συλλογή μυστικών και αντικειμένων, με σκοπό πάντα το replayability κάθε πίστας αλλά και την ευχάριστη πλήρωση των gaming ωρών που θα δώσουμε στον τίτλο.
Στον τίτλο κλασσικά πηδάμε σαν παλαβοί τονίζοντας πως μπορούμε να κρατήσουμε ελαφρώς τον Yoshi μας στον αέρα,να πιάνουμε τους εχθρούς και τα αντικείμενα με τη γλώσσα μας και -με τη Yoshi λογική πάντα- καταπίνοντας τους εχθρούς μας μπορούμε να τους ρίξουμε σαν αυγά-βλήματα. Έτσι θα νιώσετε σαν στο σπίτι σας σύντομα αν έχετε παίξει κάποια από τις προηγούμενες περιπέτειες του Yoshi.
Στην πραγματικότητα, ακόμη και αν πρόκειται για 2D game, είναι θα λέγαμε από τους πλέον αλα 3D τίτλους αφού πρέπει να κοιτάμε πολύ καλύτερα απ’ ότι συνήθως το τι συμβαίνει σε προσκήνιο και παρασκήνιο, καθώς σε αυτά συνήθως κρύβονται μερικά σημαντικά μυστικά αντικείμενα ενώ ακριβώς εκεί βρίσκονται κάποιες φορές ακόμη και μηχανισμοί που θα χρειαστούμε για να προχωρήσουμε στην πίστα μας.
Όχι δεν κάνουμε πλάκα. Τα μάτια σας σε background και foreground συνέχεια. Είναι κατ ουσίαν ένας νέος μηχανισμός που χρησιμοποιείται ενεργά και που ενισχύει σημαντικά την εξερεύνηση , αυξάνοντας την αλληλεπίδραση με το όλο περιβάλλον του τίτλου σε πρωτόγνωρα επίπεδα. Είναι εξάλλου ένας ευφάνταστος τρόπος που επέτρεψε στη Good-Feel να σκαρφιστεί νέους τρόπους για να κρύψει αντικείμενα και μυστικά!
Μια διασκεδαστική και ποικιλόμορφη περιπέτεια
Και αυτό μας οδηγεί στον απαραίτητο σχολιασμό ενός από τα πλέον δυνατά χαρτιά του τίτλου : το level design . Όπως και στο Yoshi’s Woolly World, κάθε κόσμος είναι τελείως διαφορετικός από τον προηγούμενο με νέα mechanics που δημιουργούν έναν ποικίλο και εκπληκτικά ισορροπημένο τίτλο.
Υπάρχουν όλα τα είδη που θα περιμέναμε από έναν τίτλο του διαμετρήματος του Yoshi: από hardcore platforming, παζλ, ανελέητη εξερεύνηση, μάχες και πάει λέγοντας.
Είναι ένα παιχνίδι που κάνει ό, τι είναι δυνατό για να αποφύγει την επαναληψιμότητα και την πλήξη και αυτό μας δίνει πραγματικά καλές έως και εκπληκτικές στιγμές.
Παρόλο που αρχίζει κάπως χαλαρά, δεν σταματά να αυξάνει σταδιακά δυσκολία και “γλύκα” ενώ κάθε level είναι καλύτερο από το προηγούμενο, μέχρι που φτάνουμε στο δεύτερο μισό του τίτλου, όπου θα βρούμε τις πιο πρωτότυπες, δημιουργικές, προκλητικές και διασκεδαστικές πίστες.
Από πλευράς διάρκειας για να τερματίσουμε “απλά” τον τίτλο θα χρειαστούμε περί τις 9 ώρες ενώ αν επιθυμούμε να τα συλλέξουμε όλα -εγώ προσωπικά δεν τα έχω βρει όλα- θα χρειαστούμε λογικά γύρω στις 35 με 40 ώρες.
Βέβαια στα συνηθισμένα collectables (χαμογελαστά λουλούδια και κόκκινα νομίσματα), πρέπει να προσθέσουμε μια σειρά δευτερευουσών αποστολών που θα μας προκαλέσουν να επαναλάβουμε τις πίστες. Σε όλα αυτά βέβαια πρέπει να προσθέσουμε και τα αντίστροφα επίπεδα , όπου πρέπει να παίξουμε κάθε πίστα και πάλι από το τέλος μέχρι την αρχή με την κάμερα να βρίσκεται πλέον στην αντίθετη πλευρά, γεγονός που θα μας δώσει μια νέα οπτική γωνία του περιβάλλοντός μας με την οποία μπορούμε να δούμε πράγματα που πριν δεν ήταν ορατά.
Πέρα από αυτό θα έχουμε δύο επιπλέον στόχους: να φτάσουμε στο τέλος κάθε πίστας σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή και να βρούμε τα τρία μικρά poochies!.
Φυσικά, το πράγμα δεν τελειώνει εδώ, διότι μετά την ολοκλήρωση του τίτλου μας περιμένουν περισσότερες εκπλήξεις για τις οποίες δεν μπορούμε να σας μιλήσουμε για προφανείς λόγους! Καλού κακού πάντως μαζέψτε όσα χαμογελαστά λουλουδάκια μπορείτε!
Co Op : Double the fun!
Ένα σημαντικό μέρος του τίτλου, που πραγματικά προσθέτει πολλούς πόντους σε σημείο που να τον μεταμορφώνει θα λέγαμε είναι το co op mode αυτού. Μπορούμε να ολοκληρώσουμε την περιπέτεια του Yoshi στο σύνολό της με την παρέα ενός φίλου μας, χάρη στο αποκλειστικά τοπικό co op mode για δύο παίκτες. Ανάλογα με τον τρόπο που παίζουμε, το παιχνίδι μπορεί να είναι πολύ πιο περίπλοκο, αφού ο συμπαίκτης μας μπορεί να γίνει ακόμα και εμπόδιο. Μεταξύ των συνεργατικών ενεργειών που έχουμε στη διάθεσή μας είναι δυνατότητα να καταπιούμε τον συμπαίκτη μας και να τον φτύσουμε -κλασσικά- ως βλήμα. Επίσης είναι δυνατό ακόμα και να “καβαλήσουμε” τον συμπαίκτη μας έχοντας κατ ουσίαν ως σκοπό τη στόχευση των εχθρών και μόνο με άπειρα μάλιστα αυγά!
Όλα αυτά έχουν μια ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα αν δούμε το κοινό του τίτλου πέραν των παραδοσιακών “μεγάλων” gamer που είναι οι οικογένειες με παιδιά.
Αν ανήκετε σε αυτήν την κατηγορία σταματήστε να διαβάσετε το παρόν review και πηγαίνετε να αγοράσετε τον τίτλο άμεσα! Ναι πραγματικά είναι τόσο καλό και τόσο ασφαλές το διπλό για παιδιά.
Όσον αφορά το γραφικό τομέα του τίτλου, έχουμε μπροστά μας ένα από τα πιο όμορφα και καλλιτεχνικά προσεγμένα παιχνίδια του Switch, με ξεκάθαρη μια διαρκή και έντονη Labo επιρροή, πράγμα λογικό με τα τόσα χαρτόνια. Οι πίστες αποτελούνται από παιδικές κατασκευές, τόσο εύστοχα φτιαγμένες σε σημείο που δε θα είναι λίγες οι στιγμές που ίσως αναγνωρίσετε δημιουργήματα ακόμα και των δικών σας παιδιών!
Όλα αυτά είναι δυνατά χάρη στην καλή χρήση της Unreal Engine 4, δίνοντάς μας μερικά πολύ όμορφα και καλογυαλισμένα μοντέλα, με εξαιρετικές υφές,με έναν ακατέβατο ρυθμό 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Η ανάλυση αν και μεταβλητή, καταφέρνει πάντα να μας παρουσιάζει μια καθαρή εικόνα.
Από έναν τίτλο σαν το Yoshi βέβαια δε θα μπορούσε να λείπει και η υποστήριξη amiibo που κατ ουσίαν μας δίνουν από ένα αποκλειστικό κουστούμι των χαρακτήρων που σκανάρουμε (Mario, όλοι οι Yoshi, Peach κλπ) ενώ σε μη υποστηριζόμενα amiibo (πχ Donkey Kong, Ganondorf κ.ά.) παίρνουμε ως κουστούμι ένα αλά Labo amiibo box!
Τέλος, φτάνουμε στο πιο μελανό σημείο του τίτλου: το soundtrack του . Είναι αδύνατο να καταλάβουμε πως ένα παιχνίδι με τέτοιο καλλιτεχνικό σχεδιασμό έχει ένα τόσο υποτονικό soundtrack. Βέβαια μην πολυπιστεύετε τις υπερβολές που γράφονται δεξιά και αριστερά: ναι μεν το soundtrack δεν είναι στα επίπεδα του υπόλοιπου τίτλου, ωστόσο σε κανένα σημείο δεν μπορεί να χαλάσει την εμπειρία του τίτλου. Σίγουρα στον τίτλο ταιριάζει ένα ήρεμο soundtrack αλλά σίγουρα όχι κάτι τόσο υποτονικό.
Ευχαριστούμε θερμά την CD Media, για την έγκαιρη και ευγενική παραχώρηση του τίτλου για τις ανάγκες του παρόντος review!
Ο τίτλος βρίθει γλυκύτητας και εφευρετικότητας ενώ αποτελεί την επιτομή του λεγόμενου slow pace collectathlon: με το Switch βρίσκετε όλο και νέα πράγματα με το ρυθμό σας οπουδήποτε και οποτεδήποτε θέλετε!Γλυκοκαταπληκτικό
1 Comment