- [Φήμη] Νέες λεπτομέρειες για τα μαγνητικά Joy Con και το dock του Switch 2 - 20 Δεκεμβρίου 2024
- Διαθέσιμη η ετήσια ανασκόπηση χρηστών για το 2024 – Δείτε την δική σας! - 20 Δεκεμβρίου 2024
- Έρχεται το Bubble Ghost Remake στο Switch - 20 Δεκεμβρίου 2024
To Direct για το Xenoblade Chronicles 2 τελείωσε και οι απανταχού οπαδοί δεν μπορούν να περιγράψουν τον ενθουσιασμό τους, για τον τίτλο που κυκλοφορεί την 1η/12/2017. Από αυτά που έχουμε δει μέχρι στιγμής, το Xenoblade 2 παίρνει τα καλύτερα χαρακτηριστικά από τα παιχνίδια που έχουμε μεγαλώσει και αγαπάμε και τα συνδυάζει σε ένα όμορφο RPG !
Ας ξεκινήσουμε με την περιγραφή της σχέσης μεταξύ Drivers και Blades. Οι Drivers περιγράφονται ως οι πολεμιστές που κάνουν τις μάχες ενώ οι Bladesτους παρέχουν ικανότητες για να τους βοηθήσουν στη νίκη. Αυτή η σχέση φαίνεται να θυμίζει πολύ τη σχέση μεταξύ των Phantom Thieves και των Personas τους στο Persona 5. Τα Blades και Persona συμπεριφέρονται το ίδιο, παρέχοντας μοναδικές ικανότητες βασισμένες στο διαφορετικό στοιχείο κάθε λεπίδας. Στο Xenoblade, Blades προστίθενται με την εύρεση core crystals, πολύ παρόμοια με την προσθήκη Personas στην ομάδα μέσω μασκών. Στη μάχη, οι επιθέσεις μεταξύ των διαφόρων Drivers μπορούν να ενωθούν μεταξύ τους για μεγαλύτερο αντίκτυπο.
Η εξέλιξη των Drivers και των Blades γίνεται μέσω ενός πίνακα συνάφειας, το οποίο επαναφέρει τις αναμνήσεις πολλών από τα παιχνίδια της σειράς Final Fantasy και συγκεκριμένα το Final Fantasy XV. Το διάγραμμα συγγένειας (affinity chart) στο Xenoblade 2 ξεκλειδώνει νέες δυνατότητες και μια σειρά από διαφορετικές ιδιότητες, όπως ακριβώς και στο Final Fantasy XV. Η ικανότητα ελέγχου των δυνάμεων και των αδυναμιών ανάπτυξης των χαρακτήρων είναι μία από τις αγαπημένες πτυχές των RPG, καθώς επιτρέπει να προσαρμόσουμε την εμπειρία μας στις πολλές μεταβαλλόμενες συνθήκες.
Στη συνέχεια εμφανίστηκαν τα επεκτεινόμενα και πλούσια περιβάλλοντα του παιχνιδιού, οπότε και οι παραλληλισμοί μεταξύ Xenoblade 2 και The Legend of Zelda: Breath Of The Wild ήταν αναπόφευκτοι. Η λεπτομέρεια που βγήκε στον κόσμο του κάθε Τιτάνα είναι απίστευτη και βλέποντας τον Rex να διασχίζει το τοπίο έφερε πίσω μνήμες εξερεύνησης του κόσμου της Hyrule.
Το καλύτερο μέρος του Breath of the Wild για μένα ήταν η εξερεύνηση και οι δυνατότητες στο Xenoblade μοιάζουν ακόμα μεγαλύτερες.
Όχι μόνο φαίνεται ότι το περιβάλλον σαν σύνολο είναι αρκετά μεγάλο, αλλά φαίνεται επίσης ότι οι ίδιοι οι κόσμοι έχουν περισσότερο περιεχόμενο.
Ο κανόνας – μηχανισμός που λατρεύουμε και είναι κοινός μεταξύ πολλών από τους μεγάλους τίτλους RPG είναι ο κανόνας των τριών.
Ο κανόνας των τριών πρέπει να αναφέρθηκε πάνω από μισή ντουζίνα φορές κατά τη διάρκεια του Direct. Οι Blades έρχονται σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες: Attackers, Tanks και Healers. Κάθε Driver μπορεί στη συνέχεια να εξοπλίσει οποιοδήποτε συνδυασμό τριών λεπίδων και αυτό θα καθορίσει τον τύπο κλάσης του Driver . Οι κινήσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη μάχη από τους Drivers είναι μια επιλογή τριών από κάθε μία από τις τρεις Blades, πράγμα που σημαίνει ότι στο πεδίο της μάχης θα έχετε πρόσβαση σε εννέα διαφορετικές επιθέσεις Driver Arts.
Προχωρώντας ακόμα περισσότερο, τρεις διαφορετικοί τύποι combos μπορούν να εκτελεστούν για να αυξήσουν τις επιθέσεις σας.
Οι Blades έχουν επίσης τη δυνατότητα να συνδυάζουν τις ειδικές με το ίδιο στοιχείο για να ενισχύσουν τις επόμενες επιθέσεις.
Επίσης μάθαμε πως ο τίτλος θα περιέχει διπλό (ιαπωνικό και αγγλικό) audio με δωρεάν DLC. Επίσης και για να γίνει ο τίτλος ακόμα μεγαλύτερος ανακοινώθηκε πως θα κυκλοφορήσει και Expansion Pass παρακαλώ, που θα δίνει αντικείμενα τον Δεκέμβρη, quests το Γενάρη, νεό blade την άνοιξη, challenge mode το καλοκαίρι και ένα ολοκαίνουργιο Story το φθινόπωρο!
Τέλος και σε συνέχεια του Direct οφείλουμε να πούμε πως είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι, καθώς ο τίτλος φαντάζει σαν το απόλυτο RPG αριστούργημα.
Είναι σχεδόν αδύνατο να σκεφτεί κανείς ότι σε ένα χρόνο που έχουμε δει την κυκλοφορία του Mario Odyssey του Breath of the Wild και σε λίγες εβδομάδες του Xenoblade Chronicles 2