- [Review] Mario & Luigi: Brothership - 12 Δεκεμβρίου 2024
- Disney Epic Mickey: Rebrushed [Switch Review] - 17 Οκτωβρίου 2024
- [Review] Super Monkey Ball Banana Rumble - 6 Αυγούστου 2024
Όλα ξεκίνησαν το 2003 στο Game Boy Advance με το WarioWare, Inc.: Mega Microgame$!, γνώρισε μεγάλη επιτυχία του με την κυκλοφορία του WarioWare Smooth Moves στο Nintendo Wii, στην κονσόλα που όσο καμία άλλη έδωσε έμφαση στο local multiplayer και στα party games και ήταν πραγματικά μια έκπληξη από κάθε άποψη. Έφερε τα πάνω κάτω σε ότι αφορά τους μηχανισμούς αλλά και το εικαστικό κομμάτι και απέκτησε φανατικούς φίλους και εχθρούς αν και κατά την άποψή μου όσοι γκρίνιαζαν (και όσοι ακόμα γκρινιάζουν) μάλλον δεν μπήκαν στον κόπο να καταλάβουν και να εκτιμήσουν την διαφορετικό τη τα, αλλά δικαίωμα τους (αυτοί χάνουν). Με ένα σκασμό εκκεντρικών microgames λίγων δευτερολέπτων στα οποία καλείσαι να φέρεις εις πέρας το ζητούμενο το οποίο κάποιες φορές είναι τόσο απλοϊκά προφανές που σε τρελαίνει, με το εικαστικό να σε αφήνει με ανοιχτό στόμα κατάφερε τότε παρότι παιχνίδι ενός παιχνίδι να γίνει σημείο αναφοράς για πολλές παρέες.
Η σειρά έκανε το πέρασμα της από όλες τις κονσόλες της Nintendo μέχρι σήμερα και η κυκλοφορία του WarioWare Get It Together! στο Nintendo Switch μόνο έκπληξη δεν ήταν. Για πρώτη φορά έχουμε υποστήριξη δεύτερου παίχτη (και σε ορισμένα mode μέχρι τέσσερις. Το παιχνίδι απευθύνεται σε πολύ συγκεκριμένο κοινό και είναι αυτό που θα διασκέδαζε με ένα party game το οποίο αρχίζει αφού τελειώσεις το βασικό story mode αφού το replayability του τίτλου χτυπάει ταβάνι και το κυνήγι του high score το καθιστούν περισσότερο εθιστικό από ότι θα περίμενε κάποιος που δεν έχει επαφή με την σειρά.
Ας γίνει όμως μια αναφορά στο εντελώς διακοσμητικό story mode που προσφέρει ο τίτλος, σε πρώτο επίπεδο τουλάχιστον. Ο Wario την έχει δει προγραμματιστής και όταν η εταιρία του, WarioWare Inc. ολοκληρώνει το πρώτο της παιχνίδι και ο Wario το δοκιμάζει αποδεικνύεται πως τελικά μάλλον δεν κάνει για αυτήν την δουλειά. Το παιχνίδι ρουφάει αυτόν και τους φίλους του από την Diamond City μέσα του και έρχονται όλοι αντιμέτωποι με τα bugs που υπάρχουν μέσα. Σε κάθε κόσμο ο Wario συναντά από έναν φίλο του με διαφορική ικανότητα και φυσικά κάθε κόσμος έχει το δικό του ύφος και τα δικά του microgames. Ανάλογα πάλι με τον κόσμο διαφέρει και ο μέγιστος αριθμός φίλων που μπορείς να διαλέξεις για να σε βοηθήσουν να τα βγάλεις πέρα με τον πρώτο για παράδειγμα να επιτρέπει μέχρι τρεις. Το πρώτο playthrough που κάνεις είναι σχεδόν πάντα διερευνητικό, βλέπεις τι microgames έχει και από το δεύτερο και μετά είσαι σε θέση να επιλέξεις τον κατάλληλο συμπαίκτη αφού βέβαια προχωρήσεις στο παιχνίδι τόσο έτσι ώστε να έχεις περισσότερες επιλογές. Υπάρχουν εύκολοι και δύσκολοι χαρακτήρες αλλά μεγάλο ρόλο παίζει πάντα το ζητούμενο από τα microgames. Υπάρχουν χαρακτήρες οι οποίοι πετάνε, όπως ο Wario, πράγμα που κάνει ευκολότερες κάποιες καταστάσεις, υπάρχουν χαρακτήρες στατικοί οι οποίοι όμως μπορούν και «βαράνε» από απόσταση και μπορώ να πω πως, επειδή η επιλογή του χαρακτήρα που θα έχεις σε κάθε microgame ανάμεσα σε αυτούς που είχες επιλέξει στην αρχή είναι τυχαία, ίσως κριθεί μοιραία κάποια επιλογή. Προς γνώση και συμμόρφωση. Η προσθήκη του δεύτερου παίχτη κάνει το παιχνίδι κάπως πιο ενδιαφέρον, όχι πάντα ευκολότερο πάντως καθώς ο δεύτερος παίχτης ίσως έχει έναν χαρακτήρα πιο κατάλληλο για κάποιο microgame αλλά από την άλλη πρέπει να συνεννοηθείς κυριολεκτικά εν ριπή οφθαλμού για να μοιράσεις ρόλους και γιαυτό θα πρότεινα σε όποιον επιλέξει να παίξει το παιχνίδι με κάποιον φίλο ή σχέση αυτή να είναι δοκιμασμένη στα δύσκολα :P.
Αφού τελειώσεις με το story ξεκινάει το γλέντι. Ξεκλειδώνουν επιλογές οι οποίες αφορούν το ίδιο το story mode, όπως πχ η δυνατότητα για ομάδα με όλους τους χαρακτήρες, ενώ έχει πλάκα να επισκεφθείς όλους τους κόσμους ξανά με ξεκλειδωμένους χαρακτήρες οι οποίοι θα σου επιτρέψουν να σπασεις το προηγούμενο high score, να φτάσεις δηλαδή σε υψηλότερο αριθμό microgames που έφερες σε πέρας.
Κάνω συνέχεια αναφορά στα microgames και ενώ (στην σύλληψη τους ως ιδέα τουλάχιστον) είναι απλά, είναι τόσο εκκεντρικά, σου ρεαλιστικά, και διαφορετικά το ένα από το άλλο, από κάθε άποψη, τόσο που μου είναι εξαιρετικά δύσκολο να τα περιγράψω έτσι ώστε να δώσω μια καλή εικόνα τους. Πρόκειται για gang δευτερολέπτων, καλείσαι να ξυρίσεις ένα πρόσωπο, να ρίξεις κάποιον περίεργο χαρακτήρα κάτω, να συλλέξεις συγκεκριμένο αριθμό αντικειμένων, να σκεφτείς πάρα πολύ γρήγορα τι πρέπει να κάνεις σε κάθε σενάριο με μόνη βοήθεια σου ένα στοιχείο που σου εμφανίζει για λίγο πριν ξεκινήσει, τίποτα παραπάνω από μια δυο λέξεις τις περισσότερες φορές.
Ένα άλλο mode κάνει την εμφάνιση του όταν τερματίσεις το story και αυτό είναι το Variety Pack στο οποίο μπορούν να παίξουν σε ορισμένα παιχνίδια μέχρι και 4 παίχτες. Πρόκειται για μια εντελώς ξεχωριστή εμπειρία την οποία αξίζει να επισκεφθεί κάποιος καθώς δίνει μια πιο παραδοσιακή party game αίσθηση όπως για παράδειγμα με το High Five στο οποίο παίζεις μια WarioWare εκδοχή του βόλεϊ ή το Daily Grid στο οποίο προσπαθείς να φτάσεις όσο πιο μακριά μπορείς σε μια γραμμική πίστα ενώ μαζεύεις αντικείμενα (συμβόλαια) με σκοπό φυσικά πάντα και σε όλα το high score. Στο mode Play-o-pedia μπορείς να παίξεις μεμονωμένα τα microgames ενώ στο Wario Cup, στο οποίο υπάρχει και ranked mode σου δίνεται η ευκαιρία να ανταγωνιστείς με άλλους, σε επίπεδο high score βέβαια, σε δοκιμασίες οι οποίες ανανεώνονται εβδομαδιαία.
Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την CD Media για την ευγενική και έγκαιρη παραχώρηση κωδικού για τις ανάγκες του παρόντος review!
Warrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrio!
Πρόκειται για παιχνίδι που μόνο Ιάπωνες θα μπορούσαν να σκεφτούν και να φτιάξουν, τόσο περίεργο που αποτελεί μια κατηγορία μόνο του. Δεν ξέρω αν κατάφερα να δώσω μια ολοκληρωμένη εικόνα του, το ελπίζω σε κάθε περίπτωση. Ευτυχώς είναι διαθέσιμο το demo του παιχνιδιού στο Nintendo eShop και προτείνω σε όλους όσους δεν έχουν παίξει κάποιο παιχνίδι της σειράς να το δοκιμάσουν πριν την αγορά του. Οι υπόλοιποι ξέρετε ήδη τι πρέπει να κάνετε.