- Το Marvel Ultimate Alliance πρέπει να επιστρέψει στο Nintendo Switch 2 - 20 Αυγούστου 2025
- Όλες οι λεπτομέρειες για το νέο Kirby Air Riders του Nintendo Switch 2 - 20 Αυγούστου 2025
- Το remake του Dragon Quest κυριαρχεί στη λίστα των πιο αναμενόμενων παιχνιδιών στην Ιαπωνία - 20 Αυγούστου 2025
Η κονσόλα **Virtual Boy** δεν απέκτησε ακριβώς την καλύτερη φήμη στο πέρασμα του χρόνου. Το υλικό αποτέλεσε μία από τις περιπτώσεις όπου η **Nintendo** δεν πέτυχε τους στόχους της, και από την κυκλοφορία της έχει γίνει συχνά αντικείμενο χλευασμού. Πολλοί την αντιμετωπίζουν ως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτυχίας της εταιρείας, και αν και όντως βρίσκεται πολύ ψηλά σε αυτή τη λίστα, δεν είναι η μεγαλύτερη παγίδα που έχει στήσει η **Nintendo**.
Παρά το γεγονός ότι το **Virtual Boy** δεν κατάφερε να πουλήσει μεγάλο αριθμό κονσολών, το σύνολο πωλήσεών του ξεπέρασε εκείνο του **Satellaview** και του **64DD**. Η βασική διαφορά είναι ότι τα δύο τελευταία κυκλοφόρησαν αποκλειστικά στην Ιαπωνία, ενώ το **Virtual Boy** έκανε το γύρο του κόσμου. Αυτό του προσέδωσε σαφές πλεονέκτημα ως προς την εμβέλεια, αν και το σύστημα συνέχισε να αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα.
Αντί να εξεταστεί ως μια απόλυτη αποτυχία, το **Virtual Boy** βοήθησε την **Nintendo** να εξελιχθεί, προσφέροντας πολύτιμα διδάγματα στους προγραμματιστές και τη βιομηχανία γύρω του. Μέσα από αναλυτική παρουσίαση, αποκαλύπτονται οι στόχοι, οι τεχνικές και οι στρατηγικές που χρησιμοποιήθηκαν, όπως και άλλες πτυχές του συστήματος. Αν και το **Virtual Boy** μοιάζει να αποτελεί απλώς μια υποσημείωση στην ιστορία της **Nintendo**, είναι εντυπωσιακό πόσο σημαντική υπήρξε η συμβολή του στο δρόμο προς το μέλλον της εταιρείας.