- Tα 20 αγαπημένα παιχνίδια Ιαπώνων dev για το 2024 - 31 Δεκεμβρίου 2024
- Απίστευτο και όμως αληθινό: Το Zelda: Majora’s Mask υποστηρίζει φωνητικές εντολές! - 31 Δεκεμβρίου 2024
- Οι συγγραφείς της Sonic 3 ταινίας θέλουν να φέρουν στη μεγάλη οθόνη το Zelda: Wind Waker! - 30 Δεκεμβρίου 2024
Η Nintendo έφερε το πρώτο demo του The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom στο PAX West αυτό το Σαββατοκύριακο και οι παρευρισκόμενοι εντόπισαν γρήγορα ένα χαρακτηριστικό που δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμα επίσημα.
Όπως τονίστηκε στο Twitter από τον @Nintendeal, φαίνεται ότι το Echoes of Wisdom θα προσφέρει από την αρχή τις ρυθμίσεις δυσκολίας “Normal” και “Hero”, προσαρμόζοντας την πρόκληση της επερχόμενης περιπέτειας της Zelda στα προσωπικά σας γούστα.
Σύμφωνα με την εικόνα που μοιράστηκε, στη δυσκολία Hero η Zelda δέχεται διπλή ζημιά κλπ. Φαίνεται ότι μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις ανά πάσα στιγμή (φαίνεται ταιριαστό, αν είναι διαθέσιμο σε ένα αρχικό playthrough), αν και δεν θα το ξέρουμε με βεβαιότητα μέχρι να κυκλοφορήσει.
Φυσικά, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ένα παιχνίδι Zelda αντιμετωπίζεται με ένα “hard mode”. Το “Master Quest” του Ocarina of Time εμφανίστηκε στο GameCube και το Skyward Sword και το A Link Between Worlds είδαν μια ρύθμιση “Hero” να ξεκλειδώνεται μετά το τέλος του βασικού παιχνιδιού. Εν τω μεταξύ, τα Wind Waker HD, Twilight Princess HD και Link’s Awakening στο Switch το είχαν διαθέσιμο από την αρχή και το Breath of the Wild το πρόσθεσε ως DLC.